וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "רוצה להוכיח שאני עדיין מסוגל לעשות דברים גדולים בכדורגל"

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 13:15

אחרי עונה מוצלחת מאוד בברזיל, האורוגוואי דיבר לקראת האיחוד עם מסי באינטר מיאמי: "אנחנו לא צריכים זמן התאקלמות. קבוצה שמשחק בה השחקן הטוב בעולם, יש ממנה הרבה ציפיות"

תקציר: רומא - נאפולי 0:2/ספורט1

אם מישהו חשב שהקריירה של לואיס סוארס תדעך אחרי העזיבה של ברצלונה, הוא לא האמין כמה שהוא טעה. החלוץ האורוגוואי הנהדר הוליך את אתלטיקו מדריד לאליפות בעונה שאחרי, לאחר מכן זכה באליפות עם נסיונאל קבוצת נעוריו וזה ממש לא גרם לו לתלות את הנעליים. בעונה החולפת סוארס שיחק בהצלחה רבה בגרמיו הברזילאית עם מאזן דו ספרתי של שערים ובישולים וכעת, בגיל 36, הוא מוכן ליעד הבא: זכייה באליפות ה-MLS עם ליאו מסי, סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה באינטר מיאמי.

לואיס סוארס, ליאו מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
שיתוף הפעולה ביניהם יוליד אליפות היסטורית לאינטר מיאמי? סוארס ומסי בימים היפים בברצלונה/רויטרס

בריאיון הראשון שלו לאתר הרשמי לאחר החתימה הוא שיתף: "השחקן הכי טוב בעולם משחק במיאמי וזה יוצר ציפיות גדולות מהקבוצה. אחרי ששיתפנו פעולה הרבה שנים בברצלונה והשגנו דברים ביחד, אנחנו מכירים אחד את השני טוב. אנחנו לא צריכים הרבה זמן כדי להבין זה את זה על המגרש".

"אני מגיע מאותה מנטאליות", הוסיף סוארס, "רוצה לעזור ויש לנו את אותן שאיפות. לזכות באליפות עם אינטר מיאמי". סוארס, שנבחר לשחקן הכי טוב בברזיל בעונה החולפת, כבש בסך הכול 26 שערים ובישל 17 ב-53 הופעות.

"אני מגיע מברזיל, זו ליגה מאוד תחרותית ואני לא יכול להתלונן על זה. היתה לנו עונה מדהימה. זו עוד הוכחה לכך שאני עדיין בכושר. זה גורם לי ממש לצפות להתחיל את שנת 2024, אין עוד הרבה זמן עד שנתחיל. זו הזדמנות גדולה עבורי להראות במיאמי שאני עדיין מסוגל להמשיך לעשות דברים גדולים בכדורגל ולעזור למועדון לצמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully