וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון: "פרנקו פחד להפסיד. למזלו, הוא גייס אליו את השופטים"

בעלי הפועל ירושלים בציוץ נוקב אחרי ההפסד להפועל תל אביב: "בושה וחרפה של שיפוט. מנהלת הליגה צריכה לתת הסברים"

תקציר: הפועל תל אביב - ונציה 81:100/ספורט1

נושא השיפוט עמד במוקד המשחק בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, בו ניצחה סגנית האלופה 100:109 בביתה אמש (ראשון). מצד אחד הורחק מאמן האדומים מתל אביב, דני פרנקו, בגין שתי עבירות טכניות שספג אחרי דין ודברים עם המשקיף גילי עובד והשופט עומר אסתרון. עם זאת, דווקא במחזיקת הגביע טוענים שאנשי המשרוקית "התחשבנו" איתם בעקבות התלונות של המארחת, ומי שפרסם תגובה נוקבת בעניין הוא בעלי הפועל ירושלים מתן אדלסון.

"דני פרנקו ניסה לדחות את המשחק הערב כי הוא פחד להפסיד כשארבעת השחקנים הכי טובים שלו פצועים. למזלו, הוא גייס אליו את שלושת האנשים עם ההשפעה הכי גדולה על המגרש", צייץ אדלסון, כשהכוונה לשלישיית השופטים. כזכור, פרנקו סיפר לאחר המשחק כי פנה למאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ', שלא חזר ארצה מבלגרד עם קבוצתו, והציע לו לדחות את ההתמודדות.

אדלסון המשיך בהתייחסות לשריקה נגד כריס ג'ונסון: "בושה וחרפה של שיפוט הערב. לשרוק לעבירה טכנית על חגיגה בהנפת יד אחרי שקלעת שלשה? בחייכם. באיזה עולם זו עבירה טכנית? מנהלת הליגה, יש לכם הסברים לתת...".

סנטר הפועל ירושלים זאק הנקינס אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "כיסחו אותי בצבע, אני מסתכל על שורת הטכניות והבלתי ספורטיביות, וזה קצת מצחיק אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully