וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השוויון הדרמטי לא הרגיע את ברדה: הפציעות והטעויות שמעיבות על באר שבע

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 8:16

מאמן הפועל באר שבע לא הצליח לצאת בתחושת סיפוק מה-4:4 מול בית"ר ירושלים: הדאגה מהפציעה של מיגל ויטור ואלון תורג'מן, הטעויות של אליאסי ופליטר, וההבנה שיהיה קשה למצוא רכש איכותי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:4/ספורט1

גם השוויון הדרמטי של יוני סטויאנוב בדקה ה-86 שקבע 4:4 סוער מול בית"ר ירושלים לא הצליח להרגיע את אנשי הפועל באר שבע, שיצאו מאוד מתוסכלים מטדי אמש (שבת). המאמן אליניב ברדה חזר על הטענה שהקבוצה שלו הבקיעה למעשה שישה שערים, כולל העצמיים של עדן שמיר וניב אליאסי, ולכן הוא לא עזב הביתה לבאר שבע בתחושת סיפוק על זה שהקבוצה חזרה פעמיים מפיגור במשחק, גם מפיגור של 3:1 במחצית וגם כאמור עם השער של סטויאנוב שהחזיר אותה לתיקו מ-4:3.

רועי גורדנה, הפועל באר שבע. דני מרון
רגעים מופלאים, רגעים חלשים. באר שבע/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. דני מרון
חוזר לעצמו? חטואל/דני מרון

"אתה לא יכול להיות מרוצה מתיקו, כשאתה מבקיע ארבעה שערים ועוד שני שערים עצמיים", אמר מאמן הפועל באר שבע, שינסה לקחת 3 נקודות כבר מחרתיים מול הפועל חיפה, שעושה עד כה עונה טובה.

בקבוצה מוטרדים מהפציעה של מיגל ויטור במותן, והוא אמור להיעדר לפחות למשחק ביום שלישי ואולי אף מעבר. גם הפציעה של אלון תורג'מן, שבעטיה הוחלף, תיבדק היום. כשיש לקבוצה סגל קצר, אחרי הפציעה הקשה של אילון אלמוג, זה מאוד מטריד את הצוות המקצועי. למשחק מחרתיים יחזור אנדרה פוקו מהרחקה.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור פצוע. דני מרון
רק שזה לא רציני. ויטור/דני מרון

השוער ניב אליאסי שספג את השער השלישי מתחת לבטנו כסוג של שער עצמי, ימשיך לקבל אשראי בין הקורות. מחשבה מעמיקה תיעשה לגבי ניב פליטר, שטעה בשער הראשון שספגה הקבוצה, ואחרי הקרדיט שקיבל מברדה, יצטרך המאמן להחליט אם להמשיך איתו גם ביום שלישי.

במועדון כבר פוזלים לינואר ולחלון ההעברות והכוונה היא להתחזק בשחקן זר ובישראלי. לא פשוט יהיה להביא זר איכותי בשל המלחמה, אבל ניסיון ומאמץ יהיו. לגבי שחקן ישראלי עדיין אין מיקוד למרות שלל השמות שנזרקים כאופציות כמו אור דדיה, רז מאיר ומתן בלטקסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully