וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בבאר שבע על הפנדל שלא נשרק: "תראו את הקרסול של אליאס"

23.12.2023 / 21:41

האדומים כעסו על אי השריקה ב-4:4 מול בית"ר ירושלים, אליאס אף העלה תיעוד של הקרסול לצד אימוג'ים של ליצנים כדי להבהיר מה דעתו. אבוקסיס: "בלי משחק הגנה אי אפשר להגיע לכלום, חזרנו לתת מתנות"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:4/ספורט1

בית"ר ירושלים ובוודאי הפועל באר שבע היו שתיים מהקבוצות היותר מאכזבות בפתיחת העונה, בעיקר בכל הנוגע לחלק הקדמי שלא מצא את עצמו ומעידות נרשמו ברצף אצל השתיים. גם בשל כך קשה, תחת מזג אויר סוער במיוחד, היה להאמין שהן יספקו משחק כל כך סוער, מותח ומרתק, שהסתיים ב-4:4 מטורף - הפועל באר שבע חזרה מפיגור 3:1, עצמי של שמיר בדקה ה-80 קבע 4:3 והאורחת מבירת הנגב ניצלה פעם נוספת הודות לשער של יוני סטויאנוב בדקה ה-86.

בהפועל באר שבע זעמו בסיום על פנדל שלדעתם הגיע להם במהלך האחרון בו נפגע שי אליאס בקרסולו. "על אותו מצב בדיוק לפני פחות משבוע קיבלה מכבי נתניה פנדל מול מכבי תל אביב", אמרו בהפועל באר שבע. "מספיק לראות את הקרסול של שי אליאס כדי להבין שבעטו בו ברגע שהוא בעט לשער. פפיר ושופט ה-VAR היו צריכים לתת על זה פנדל". אליאס עצמו אף העלה צילום של הקרסול אחרי המשחק לצד אימוג'ים של ליצנים ופרצף מקיא, כך שלא תתפספס דעתו על אי השריקה.

הסטורי של שי אליאס. אינסטגרם, צילום מסך
כך נראה הקרסול של אליאס לאחר המשחק. הגיע לב"ש פנדל?/צילום מסך, אינסטגרם
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
רומז שהגיע לו פנדל בשניות הסיום. ברדה/דני מרון

"היה משחק מטורף, משחק משוגע", אמר אליניב ברדה בסיום, "משום מה הלכנו אחורה אחרי שער היתרון שלנו. לא הייתה שום סיבה ללכת אחורה, אולי זה קרה בגלל התקופה האחרונה. לא הייתה שום סיבה לספוג שלושה שערים כל כך קלים, אבל ידענו לחזור. מה קרה במחצית? אני חושב ששני הצדדים עשו דברים מעניינים, אבל החצי השני היה המשך ישיר של 20 הדקות האחרונות שלנו נגד מכבי תל אביב. האמנו עד הרגע האחרון - ספגנו משער עצמי ושוב הראינו אופי וחזרנו. אם תראו את הקרסול של שי (אליאס), מכה הוא קיבל בטוח", אמר על הספק עבירה שבוצעה על הקשר בתוספת הזמן.

על המיקום של הפועל באר שבע במרכז הטבלה אמר ברדה: "זה ממש לא המקום הריאלי שלנו, אבל במשחקים האחרונים אנחנו מתחילים להיראות כמו הפועל באר שבע. נצטרך להתייצב ואני מקווה שהמשחק הזה יעזור לנו".

הקשר עדן שמיר הוסיף לדברי מאמנו: "זה משחק משוגע, אני בטוח שהצופה הממוצע נהנה מהמשחק, אבל אנחנו קצת פחות. פתחנו טוב ושוב ספגנו שערים קלים שאנחנו לא צריכים לספוג. מצד שני, כולנו מאוד רוצים ומשתדלים, נותנים את האלף אחוז ואני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. יש תקופות שדברים פשוט לא הולכים. אנחנו הכנסנו את הקבוצה למצב הזה ואני בטוח שנדע להוציא אותה. עברתי דברים בקריירה ובסך הכל היה לי משחק טוב, שער עצמי יכול לקרות, זה נבע מאובר מוטיבציה ורצון. כולנו ביחד בטוב וברע".

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס. דני מרון
לא יכול להיות מרוצה אחרי ארבעה שערים שהקבוצה ספגה. אבוקסיס/דני מרון

מן העבר השני, יוסי אבוקסיס שאחרי ה-0:3 על מכבי נתניה באמצע השבוע קבוצתו שוב הציגה משחק התקפי מעולה, הודה: "אני לא מרוצה כי חזרנו לתת מתנות בתחילת החצי השני. ההגנה שלנו הייתה מאוד עייפה וחבל, כי הגיע לנו לנצח. הובלנו 1:3 במחצית ובאר שבע עברה להרכב התקפי מטורף, אני חושב שהיינו יכולים לתפוס אותם חשופים בכל משחק אם לא היינו נותנים להם פנדל במתנה וממשיכים עם הטעויות. כבר חזרנו להוביל, אבל הם שוב הצליחו להשוות. בהתקפה אנחנו משתפרים, אבל משחק ההגנה שלנו ממשיך להיות לא טוב. זה מאכזב אותי (כי זה לא מתאים לקבוצות שלו), את ההתקפה הצלחנו לשפר ואנחנו רוצים לשפר גם את משחק ההגנה - בכדורגל בלי הגנה אי אפשר להגיע לכלום".

הבלם אורי דהן נשאל על דברי מאמנו והשיב: "זה מבאס לחטוף ארבעה שערים, גם בתור שחקן הגנה וגם בתור שחקן בקבוצה. אנחנו חמישה משחקים רצופים ללא הפסד ומשם מתקדמים. כמובן שיש מה לשפר במשחק ההגנה ואנחנו נפיק את הלקחים. הפנים שלנו עכשיו למשחק נגד מכבי תל אביב".

איתי רגב עם ברק אברמוב, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
איתי רגב שחזר משבי חמאס עם ברק אברמוב/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים אירחה במשחק את פדוי השבי שחזר לישראל, איתי רגב, וערכה לכבודו טקס מרגש. לאחריו ניגש ליציע המזרחי לקריאות הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully