וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטטיסטיקה מדהימה": אנגליה "בהלם" מהנתונים של מנצ'סטר יונייטד

הכי הרבה הפסדים מאז 1930, בצורת שלא נראתה 30 שנה, שפל מבחינת כיבוש, וזה רק מחמיר: יונייטד של טן האח מביכה, והמאמן טוען ש"נשתפר כשהפצועים יחזרו"

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לשבור שיאים תחת אריק טן האח. למרבה הצער, אלו ממש לא שיאים שהמועדון יכול להתגאות בהם. העונה העגומה של השדים האדומים נמשכה עם הפסד 2:0 אתמול (שבת) מול ווסטהאם, עם תוצאה שמשאירה את יונייטד במקום השמיני בטבלה, במרחק של שמונה נקודות מטוטנהאם שבמקום הרביעי. אבל אם מבט בטבלה מדכדך את אוהדי יונייטד, הרי שהנתונים הסטטיסטיים חמורים עוד יותר.

הקבוצה של טן האח צברה עד עתה 13 הפסדים בכל המסגרות העונה, הכי הרבה שלה לפני חג המולד בכל קמפיין מאז 1930. בנוסף, היה זה ההפסד ה-20 של יונייטד השנה, דבר שלא קרה לה מאז 1989.

כריסטיאן אריקסן, מנצ'סטר יונייטד. Julian Finney, GettyImages
כריסטיאן אריקסן, מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Julian Finney

בנוסף, יונייטד לא כבשה משחק רביעי ברציפות, דבר שקרה בפעם האחרונה ב-1992. חלפו 336 דקות של כדורגל מאז שהקבוצה של טן האח מצאה את הרשת בפעם האחרונה (כמעט שבע שעות), ולמעשה, מלך השערים של ווסטהאם קודוס כבש יותר פעמים (שש) מאשר כל שחקני ההתקפה של יונייטד (ארבע) בפרמיירליג העונה.

זו הייתה גם הופעה מאכזבת נוספת לחלוץ 72 מיליון הליש"ט רסמוס הוילונד, שטרם כבש בליגה. החלוץ הוחלף לאחר 57 דקות, כלומר הוא שיחק כעת 14 משחקי פרמיירליג בלי לרשום שער או בישול.

עוד בוואלה!

טן האח שוב תירץ, שואו הודה: "סבלנו, אנחנו לא מספיק טובים"

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
הבועה שמתנפצת לו על הראש. יש יותר סמלי מזה?/רויטרס

בשורה התחתונה, הקבוצה של טן האח רושמת מספרים מבישים, במיוחד על רקע ההשקעה הכספית בסגל שלה: רק שפילד יונייטד (13) כבשה העונה פחות שערים ממנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג (18), לצד קבוצות כמו לוטון, ברנלי וקריסטל פאלאס. "לא ייאמן שזה רק מחמיר", נכתב על יונייטד ב"טלגרף", "הדברים הולכים בכיוון אחד עבור מנצ'סטר יונייטד, עם סטטיסטיקה מדהימה שממחישה את המגמה".

"אני חושב שהיו לנו 72 דקות סבירות שבהן לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו", אמר טן האח בסיום, בציטוטים שלא יספקו את אוהדי הקבוצה, "היינו צריכים לעלות ליתרון, אבל לא עשינו את זה, ואז זה היה רגע אחד של דעיכה.

"יש לכך סיבות (לבצורת וליכולת), יש לנו הרבה שחקנים פצועים, הקבוצה תהיה טובה יותר כאשר הפצועים יחזרו. אנחנו צריכים להיות רגועים, להישאר ביחד, לדבוק בתוכנית, אנחנו צריכים לעשות את זה ביחד".

עוד אמר המאמן ש"יש לנו עוד שני משחקים לשחק השבוע, ואסור לנו לרחם על עצמנו. לאף אחד. אנחנו חייבים לקחת אחריות. אם אתה שחקן של מנצ'סטר יונייטד, אתה חייב לעשות את זה ביחד. כל אחד מאיתנו צריך לקחת על עצמו אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully