וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח שוב תירץ, שואו הודה: "סבלנו, אנחנו לא מספיק טובים"

מנצ'סטר יונייטד לא כבשה משחק רביעי ברציפות וירדה למקום השמיני, המנג'ר טען: "בשבוע שעבר נגד ליברפול הראינו שאנחנו יכולים להתמודד עם קבוצות הצמרת"

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד סופרת ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא שער, ירדה למקום השמיני בפרמיירליג לאחר 18 מחזורים והיא עם הפרש שערים שלילי (5-) בעקבות ה-2:0 לווסטהאם היום (שבת) בצהריים. אריק טן האח פתח בשלישיית ההתקפה עם אנטוני, רסמוס הוילונד ואלחנדרו גרנאצ'ו, שלישיית התקפה שעלתה כ-160 מיליון ליש"ט, אבל היא מיעטה לסכן את שערו של אלפונס אראולה וספגה מהלומה נוספת.

זה לא חדש שמעמדו של המנג'ר אריק טן האח רחוק מלהיות יציב, ההפסד לווסטהאם עוד יכול להתברר כמשחקו האחרון על הקווים בקבוצה, אבל בינתיים הוא בשלו: "אני חושב שהיינו במשחק במשך 72 דקות, שבהן לא ניצלנו את המצבים שהגענו אליהם. היינו צריכים להוביל, אבל לא עשינו את זה ואז המשחק השתנה ברגע. גרנאצ'ו היה באחד על אחד מול השוער ויכול היה להבקיע, אבל זה לא קרה. ניסינו לחזור ללא הצלחה, אבל רק בשבוע שעבר פגשנו את מוליכת הטבלה והוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד גם עם קבוצות הצמרת הגבוהה. אל תשכחו שב-2023 זכינו בגביע הליגה, שיחקנו בגמר הגביע האנגלי וסיימנו במקום השלישי בליגה. יש סיבות לכך שאנחנו לא משחקים בשיא היכולת וביניהן הפציעות הרבות בסגל שמקשות עלינו. עלינו להישאר רגועים ומאוחדים".

לוק שואו, מגן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"לא מספיק טובים כרגע". שואו/GettyImages

לוק שואו הוסיף לדברי המנג'ר: "פשוט לא היינו מספיק טובים. אנחנו צריכים להתחיל לנצח, כי בינתיים אנחנו מאבדים יותר מדי נקודות ומאוד מקשים על עצמנו להמשך. במחצית השנייה כבר סבלנו אחרי מחצית טובה, אנחנו פשוט לא מספיק טובים כרגע".

הוילונד, אגב, קיבל רק כדור אחד היום מאחד משחקני הכנף, גרנאצ'ו או אנטוני, עד שהוחלף בדקה ה-57 במרכוס רשפורד. טן האח טען בסיום שהוילונד היה חולה השבוע ולא היה כשיר לחלוטין, אבל כך או אחרת נותר עם 0 שערים ו-0 בישולים ב-14 הופעות פרמיירליג. בליגת האלופות הוא כן הבקיע חמישה שערים בשישה משחקים, אבל זה כידוע לא הספיק לשדים האדומים שהודחו כבר בתום שלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully