וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסדר הכספי והאזהרה לבכר: מנהל הכוכב האדום פתח הכל

זבזדן טרזיץ': "נמשיך לשלם לו עד שימצא קבוצה, הוא לא רוצה כסף שלא הרוויח". על הפיטורים: "יש קווים אדומים שאי אפשר לחצות. היינו בטוחים שהוא הפתרון הנכון". וגם: החלק שלו בכישלון, ההפסדים שהכריעו ועוד

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

לא עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו. אנחנו בעצמנו ציפינו ליותר", אמר המנהל הספורטיבי של הכוכב האדום בלגרד, זבזדן טרזיץ', במסיבת העיתונאים שבה הודיע על פיטוריו של ברק בכר היום (חמישי). "בכר עשה הרבה דברים טובים, אני שמח שאנחנו נפרדים כידידים. הוא מודע לציפיות הגבוהות בכוכב האדום".

מקבל ההחלטות במועדון הסרבי חשף את ההסדר הכספי אליו הגיע עם הישראלי: "כדי לסיים את השמועות על כך שנצטרך לשלם קנסות, אבהיר שבכר ימשיך לקבל מאיתנו שכר עד שימצא קבוצה חדשה, מה שיקרה בקרוב. הוא לא אדם שמעוניין בכסף שלא הרוויח".

על המשחקים שהביאו לסיום דרכו של המאמן: "אם בכר היה מנצח אמש בדרבי, היינו ממשיכים בשיתוף הפעולה. אני לא מרוצה מהתוצאות, אבל שיחקנו פנטסטי. שיחקנו נגד מנצ'סטר סיטי, לייפציג ויאנג בויז. מי שמזלזל ביאנג בויז צריך לראות איזה מין מועדון הם. עצם זה שהצבנו מטרה לנצח אותם, משקף את האמונה והשאפתנות שלנו".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

טרזיץ' דיבר על חלקו בכישלון: "כמו שאני לוקח קרדיט על הצלחות, אני גם לוקח אחריות על כישלונות. זוכרים איפה היינו ב-2014? לפעמים אנשים מתנהגים כאילו התעוררו משנת חורף, ומה אני צריך להגיד להם? שישה תארים, ושבעה השתתפויות בתחרויות אופ"א? שלוש מהן ליגות אלופות? ושווי השוק של הקבוצה שעומד על 72 מיליון יורו? ו-260 מיליון אירו הכנסות מחו"ל? אני, כאחראי ביותר, תמיד אשם. אני לא מרשה להעביר את האשמה לחבריי במועדון. אני בראש הפירמידה, יש לי אחריות פיקודית ובעונה הראשונה שהכוכב האדום לא תהיה אלופה, אתפטר".

המנהל המקצועי המשיך: "כשניהלנו משא ומתן עם ברק, אמרנו לו שיהיה לו הכל בכוכב האדום - חוץ מזמן. יש קווים אדומים שאנחנו לא יכולים לחצות. הסיכויים מעולם לא היו כל כך בצד שלנו. זה מראה עד כמה הכוכב האדום טובה יותר. אם היא הייתה מנצחת בדרבי, היו לה חמש נקודות יותר מהסגנית והיא הייתה אלופת הסתיו. תכננו לנצח את יאנג בויז במרקאנה, תכננו גם לנצח בדרבי. המשחקים האלה היו משנים גם את גורלו של ברק בכר".

עוד בוואלה!

למרות ש"יש הצעות": הכוכב האדום "תשאיר בוודאות" את גלזר

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד במהלך אימון. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד במהלך אימון/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

טרזיץ' הוסיף: "עקבנו אחרי ברק מאז הקיץ שעבר כשהביס את אולימפיאקוס עם מכבי חיפה באתונה. ככה רצינו שהכוכב האדום תיראה באירופה. עקבנו אחרי עבודתו, שאלנו שאלות וקיבלנו את כל חוות הדעת הטובות ביותר. הוא אייקון שם, אגדה, מהטובים שהיו בישראל. היינו משוכנעים שהוא הפתרון הנכון עבור הכוכב האדום. לברק יש סגנון ויחסים עם שחקנים שנתנו תוצאות בעבר. הוא מתבונן מהצד, מנתח. כמובן שהיה נוכח בכל אימון מתחילתו ועד סופו, וצפה. דיברנו איתו, אמרנו לו שזו סרביה, שהשחקנים מצפים לקשר קרוב יותר, שיגידו להם ויסבירו להם למה הם לא משחקים. עם זאת, הוא נשאר עקבי עם הסגנון שלו".

"הציבור אכזר ולא נותן זמן. אצלנו הם מצפים שמישהו יהיה מסי ברגע שהוא מגיע. שריף אנדייה הובא כרצונו הבלעדי של ברק בכר. כולכם אמרתם ביולי ואוגוסט שבכר הוא נס, ואני הזהרתי שברק לבדו לא יכול לעשות כלום, הוא חוליה אחת בשרשרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully