וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ש"יש הצעות": הכוכב האדום "תשאיר בוודאות" את גלזר

המנהל המקצועי התייחס לשוער הישראלי אחרי פיטורי בכר: "לא נמכור שחקן שעזיבתו תסכן את האליפות". המאמן החדש יחליט אם להחזיר את בוריאן מהשאלה

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

בקיץ האחרון העניק ברק בכר לעומרי גלזר את הזדמנות חייו, כאשר הביא אותו יחד מליגת העל אל שלב הבתים של ליגת האלופות בתור שוערה הפותח של הכוכב האדום בלגרד. המאמן הישראלי החליט להיפרד מהשוער האהוב מילאן בוריאן לטובת שוער הפועל באר שבע דאז, ואחרי פיטורי בכר סוגיית השוער שוב עלתה על סדר היום בסרביה.

במסיבת העיתונאים שבה הודיע על הפרידה מבכר, המנהל המקצועי זבזדן טרזיץ' התייחס לצמד השוערים גלזר ובוריאן: "גלזר יישאר בוודאות, אנחנו מאוד מרוצים ממנו. הוא עשה עבודה טובה מאוד עד עכשיו. בוריאן מושאל לסלובן ברטיסלבה, הכוכב האדום עדיין משלמת לו והמאמן החדש ולאדן מילוייביץ' יחליט מה יהיה איתו".

כמו כן הודה טרזיץ' כי לקראת חלון ההעברות של החורף יש התעניינות במספר משחקני הקבוצה, וביניהם השוער הישראלי: "יש הצעות ושיחות רציניות. השוק יקבע מי יועמד למכירה ומי לא. לא נמכור שחקן שעזיבה שלו תסכן את הסיכוי לזכות באליפות".

עומרי גלזר, הכוכב האדום בלגרד. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
ימשיך בשער גם ביום שאחרי בכר? גלזר/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

הכוכב האדום יצאה לפגרת החורף כשהיא מפגרת אחרי המוליכה פרטיזן בלגרד בנקודה בליגה הסרבית, כאשר מאירופה היא הודחה אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בליגת האלופות. הקמפיין האירופי אמנם היה חלש עבור אלופת סרביה, אך גלזר הרשים וסיים כשיאן ההצלות של ליגת האלופות עם 31 הצלות בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully