וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ברק בכר פוטר מהכוכב האדום בלגרד

המאמן שהגיע לסרביה על תקן הבטחה גדולה מסיים את הקדנציה אחרי שבעה חודשים בלבד, עם אחוזי ההצלחה הנמוכים ביותר במועדון בעשור האחרון: "הוא מאמן ואדם מצוין, אבל ההפסדים ליאנג בויז ובדרבי הכריעו". ולאדן מילוייביץ' יחליפו

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

עכשיו זה סופי ורשמי: ברק בכר פוטר מתפקידו כמאמן הכוכב האדום בלגרד למחרת ההפסד 2:1 לפרטיזן בדרבי. ההפסד ליריבה המושבעת שגרם לאלופה לאבד את המקום הראשון בליגה הסרבית, היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הנהלת המועדון, אחרי שבועות של דיונים ושמועות בנוגע לעתידו של בכר בקבוצה.

"לא עמדנו במטרות, אני רוצה להתנצל בפני אוהדי הכוכב. החלטנו להיפרד מהמאמן ברק בכר, אני מודה לו על שישה חודשי עבודה. אנחנו נפרדים כידידים. בכר הוא מאמן ואדם מצוין, אבל דברים מסוימים לא התאימו. שני משחקים הכריעו, בשניהם הכוכב האדום הייתה טובה יותר, אבל לא ניצחה. מדובר במשחק נגד יאנג בויז והדרבי", אמר המנהל המקצועי זבזדן טרזיץ'.

בכר בן ה-44 שהגיע לסרביה על תקן הבטחה גדולה אחרי זכייה בשש אליפויות בישראל, מסיים את תפקידו שבעה חודשים ויומיים אחרי שקיבל את המינוי היוקרתי, עם מאזן של 17 ניצחונות, 8 הפסדים ושתי תוצאות תיקו ב-27 משחקים.

בכר מסיים את הקדנציה המאכזבת עם 66.6 אחוזי הצלחה - האחוז הנמוך ביותר של מאמן בכוכב האדום בעשור האחרון. בכר סיים את שלב הבתים של ליגת האלופות אליו העפילה הכוכב האדום באופן אוטומטי, במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד. אם לא די בכך, בליגה הסרבית בה הכוכב האדום שייטה להנאתה בשנים האחרונות, היא מדורגת במקום השני עם מאזן של 15 ניצחונות, שלושה הפסדים ותיקו.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
הגיע כהבטחה, עוזב בתור דמות מושמצת. בכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

בכר יעזוב את בלגרד יחד עם הצוות הישראלי המורחב איתו הגיע, כולל עוזר המאמן גיא צרפתי, מאמן השוערים ומומחה המצבים הנייחים גיא ויזינגר, האנליסט אדם דייויד והמאמן המנטלי דני ענבר. בכר צפוי לקבל פיצויים גבוהים, אחרי שחתם בקיץ על חוזה לשלוש שנים ותוכנן להרוויח כמיליון יורו בעונה.

מי שיחליף את בכר בתפקיד הוא ולאדן מילוייביץ' בן ה-53, שאימן את הכוכב האדום בהצלחה רבה בין השנים 2017-2019, זכה איתה בשתי אליפויות והצעיד אותה לניצחון זכור במיוחד על ליברפול. מילוייביץ' יקבל חוזה לעונה וחצי, עליו סיכם - כך נטען בסרביה - כבר לפני מספר שבועות, כשבכר עדיין האמין שיוכל להוציא את הקבוצה מהמשבר.

קריירת האימון של בכר הייתה עד כה הצלחה מסחררת. הוא הצעיד את עירוני קרית שמונה לגמר גביע המדינה, ולאחר מכן קפץ כיתה כשעבר להפועל באר שבע בשנת 2015. בכר הצעיד את באר שבע לזכייה באליפות ראשונה אחרי 40 שנה, וסחף אותה לשתי אליפויות נוספות. לאחר מכן עבר למכבי חיפה ונסיקתו המטאורית נמשכה עם זכייה בשלוש אליפויות נוספות, שהמחישו את השליטה המוחלטת שלו בכדורגל הישראלי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר. רויטרס
מה יהיה הצעד הבא? בכר/רויטרס

כעת בכר יחפש אתגר חדש, והעיניים יהיו נשואות לעבר נבחרת ישראל, שם בכר יוכל לרשת את אלון חזן אם יסיים את תפקידו בתום פלייאוף העלייה ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully