וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח שוב מכעיס את העולם הערבי: "פועל בניגוד לחוקי האיסלאם"

חג המולד בפתח והכוכב המצרי תחת זכוכית מגדלת. אחרי שביקר ילדים חולים ועטה קרני אייל, הגולשים התלוננו שהוא מציין חג נוצרי

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:0/ספורט1

בעולם הנוצרי כבר מציינים את בואו של חג המולד וכפועל יוצא, בעולם הערבי שוב מתעצבנים על מוחמד סלאח. בשנים האחרונות הכוכב המצרי של ליברפול פרסם בערב חג המולד תמונות שלו ושל משפחתו בפיג'מות כשברקע עץ אשוח - והואשם בהתרחקות מהאיסלאם.

סלאח ספג לפני כמה שבועות ביקורת יוקדת על כך ששמר על דממה בכל הנוגע למלחמה בעזה, עד שהלחץ עשה את שלו והוא פרסם הודעה מאוחרת. האש הופנתה אליו כשברקע השיח בעולם הערבי על ההתרחקות שלו מהמקורות וההתקרבות למערב.

בשנה שעברה גולשים רבים הביעו את חמתם אחרי שסלאח העלה את תמונת הכריסמס לחשבונות שלו ברשתות החברתיות וכתבו תגובות בסגנון: "אני מפסיק לעקוב אחרייך בגלל שאתה חוגג את חג המולד עם הנוצרים".

מוחמד סלאח עוטה קרני אייל בביקור ילדים חולים לפני חג המולד. ., צילום מסך
מוחמד סלאח עוטה קרני אייל בביקור ילדים חולים לפני חג המולד/צילום מסך, .

אז תקופת החגים שוב כאן ובעולם הערבי עוקבים בזכוכית מגדלת אחרי התנהלותו של הכוכב. אתמול סלאח הגיע לבקר ילדים חולים בבית חולים בליברפול ביחד עם עוד כמה שחקנים של הקבוצה, כשלראשיהם קשת עם קרני אייל (כמו האיילים של סנטה קלאוס).

חלק מהמגיבים מהעולם הערבי נתקלו בתמונות וכעסו מאוד. "בזמן שילדים בעזה מתים מקור, רעב ועינויים, אתה צוחק עם ילדים בבתי חולים באנגליה", כתב אחד באינסטגרם ואחר הוסיף: "מה שאתה עושה אסור על פי חוקי האיסלאם, ולך קוראים מוחמד".

בתקשורת בשפה הערבית לא פספסו את התסיסה ומיהרו לדווח. "מוחמד סלאח מותקף על ידי אוהדים בגלל חג המולד", כתבו ב-gulf365 וב-Al-Dostor המצרי סיפרו: "מחלוקת גדולה סביב סלאח וחג המולד".

עוד בוואלה!

מעל 200 מיליון ליש"ט: ההצעה המשופרת מערב הסעודית על סלאח

לכתבה המלאה

מי הוא ספורטאי השנה?

ניקולה יוקיץ'
ארלינג הולאנד
נובאק ג'וקוביץ'
פטריק מהומס
נואה ליילס
ארמנד דופלנטיס
24974 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

אייטנה בונמטי
איגה שביונטק
סימון ביילס
שקארי ריצ'ארדסון
פיית' קיפייגון
טיגיסט אספה
17871 משתתפים

סלאח בן ה-31 משחק מחוץ למצרים כבר 11 שנים. הוא לבש את מדיהן של פ.צ. באזל, צ'לסי, פיורנטינה ורומא, לפני שעבר לליברפול ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully