וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל 200 מיליון ליש"ט: ההצעה המשופרת מערב הסעודית על סלאח

אחרי שליברפול סירבה להצעת העתק של אל איתיחאד בקיץ, הממשלה צפויה להתערב ולהגדיל את הסכום עבור החלוץ המצרי, ייתכן מקבוצה אחרת מהליגה. האדומים עשויים למכור אותו

תקציר ניצחונה הדרמטי של ליברפול 1:2 על קריסטל פאלאס/ספורט1

ליברפול תנסה לשמור הערב (ראשון, 18:30, ספורט1) על פסגת טבלת הפרמיירליג כשתארח את מנצ'סטר יונייטד באחד המשחקים המרתקים שיש לליגה האנגלית להציע. האדומים מהמקום הראשון ינסו לכל הפחות להשיג ניצחון אחרי ה-0:7 ההיסטורי על השדים האדומים בעונה שעברה, ואחד השחקנים שיחפשו להמשיך לשבור שיאים הוא מוחמד סלאח. המצרי כבש 12 שערים ב-12 המשחקים שלו מול יונייטד, ואחרי שהגיע ל-200 כיבושים במדי ליברפול, יוכל להמשיך בעונה הנהדרת שלו בה כבש 14 שערים ובישל 8 בכל המסגרות ב-22 הופעות.

הסקורר המצטיין של מוליכת הטבלה היה קרוב, לפי דיווחים, לעבור לליגה בערב הסעודית בקיץ האחרון, אך הצעת עתק של 200 מיליון ליש"ט מאל איתיחאד נדחתה, והמצרי סיים את הקיץ במדים האדומים של ליברפול. כעת, אחרי הסירוב של קבוצתו בחלון ההעברות האחרון, נראה כי בליגה הסעודית לא מוותרים ולפי דיווח של ה"דיילי מייל", הממשלה הסעודית תעשה הכל על מנת להנחית אותו בקיץ הקרוב.

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. רויטרס
אחרי שהצעה על 200 מיליון ליש"ט נדחתה, הליגה הסעודית תעשה הכל כדי שיגיע. סלאח/רויטרס

מי הוא ספורטאי השנה?

ניקולה יוקיץ'
ארלינג הולאנד
נובאק ג'וקוביץ'
פטריק מהומס
נואה ליילס
ארמנד דופלנטיס
24974 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

אייטנה בונמטי
איגה שביונטק
סימון ביילס
שקארי ריצ'ארדסון
פיית' קיפייגון
טיגיסט אספה
17871 משתתפים

לסלאח בן ה-31 חוזה עד קיץ 2025, כך שמי שתגיש הצעה לליברפול תצטרך לשלם הרבה מאוד כסף, דבר שלא חסר בליגה העשירה מהמפרץ, וכך ככל הנראה יהיה. אחרי חלון העברות של קיץ 2023 עם כ-750 מיליון ליש"ט של הוצאות על שחקנים, באנגליה טוענים שאחת הקבוצות, בסיוע הממשלה הסעודית, תגיש הצעה גבוהה יותר מ-200 מיליון ליש"ט, שלה ייתכן וליברפול כבר תסכים בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully