וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה השתחררה, ורפאלוב בשיאו: "שחקן רעב, נכס אמיתי"

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 8:04

האלופה חגגה את ה-0:3 הגדול בדרבי: "המשחק הכי טוב העונה". רפאלוב נתן הצגה עם צמד: "מי שחשב שהוא קישוט, טעה". קני סייף מתקרב, האם יעקב שחר יהפוך את ההחלטה על דיא סבע? וגם: ההכנות לאשדוד

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על הפועל חיפה בדרבי/ספורט1

שמחה אדירה במכבי חיפה אחרי הניצחון במוחץ בדרבי 0:3 על הפועל חיפה. לפני המשחק היו לא מעט חששות במכבי חיפה בשל הפלונטרים הרבים שנוצרו בכל הנוגע להרכב. בסופו של דבר החליט המאמן מסאי דגו להמשיך במערך שלושת הבלמים למרות שרמי גרשון לא יכול היה לשחק בשל העומס וכן לפתוח עם ליאור רפאלוב בעמדה מספר 8 במקומו של שואו שהיה הזר שנותר על הספסל. ההימורים של דגו השתלמו כבר בפתיחה עם שער של רפאלוב ולמעשה המשחק כולו התנהל בדיוק לפי התוכנית שדגו הציג לשחקניו.

"אין ספק שהיה משהו משוחרר הפעם בקבוצה", טען גורם בחיפה, "הניצחון מול פנאתנייקוס שחרר משהו וראו את זה על המגרש. זה היה המשחק הכי טוב שלנו בכל הנוגע ליישום תוכנית המשחק כפי שתכננו אותה לפני".

שחקני מכבי חיפה חוגגים, עילאי חג'ג' במרכז. מאור אלקסלסי
הניצחון הכי מרשים העונה? מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

מי שזכה למחמאות אדירות היה כמובן ליאור רפאלוב. הקשר הוותיק קיבל את המקום בהרכב והחזיר עם צמד ומשחק אדיר. "מי שחשב שליאור מגיע כסוג של קישוט טעה", טוען אותו גורם, "הוא הגיע בכושר והוא הגיע עם המון רעב, הוא נכס אמיתי לכל קבוצה". גם המאמן מסאי דגו החמיא למצטיין בסיום. "אני מאוד אוהב את ליאור. הוא תמיד בא לתת ולעבוד, הוא רוצה בכל דקה לשחק וגם שהוא לא משחק הוא ממשיך לעבוד קשה, גם שהוא נכנס לארבע דקות נגד באר שבע הוא לא עשה פרצופים ובישל. הצעירים מסתכלים על ליאור והוא השחקן הכי איכותי שיצא לי לאמן מבחינה טקטית".

"המשחק היה סופר חשוב עבורנו עבור הקהל עבור המועדון", הסביר רפאלוב בסיום, "התבשרנו אתמול על אוהדת הקבוצה שנרצחה בשבי וזה תפס אותנו ברגע לא פשוט. אנחנו בשגרת מלחמה ויש לנו את הזכות לשמח. זה ניצחון חשוב מאוד למועדון. אני יודע מה זה דרבי, יודע מה קורה בקריות ובחיפה בימים לפני דרבי, ושמח שניצחנו קבוצה טובה ואיכותית שמעלינו בטבלה".

מי שעוד זכה למחמאות גדולות היה מחמוד ג'אבר ששיחק כקשר האחורי הבודד והיה מהמצטיינים במשחק. ג'אבר, כך מעידים בחיפה, נמצא במגמת שיפור בשבועיים האחרונים ואתמול רשם את משחקו הטוב ביותר העונה בעיני אנשי הקבוצה.

עוד בוואלה!

דגו: "אם אצילי מתקשר ורוצה לחזור? אני משלם לו את כרטיס הטיסה"

לכתבה המלאה
ליאור רפאלוב עם צ'ארון שרי שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
זהירות, זה מתחבר. רפאלוב/מאור אלקסלסי

כעת בחיפה יתפנו למשחק ביום רביעי נגד אשדוד, כשדגו יסבול שוב מלא מעט חיסורים. רמי גרשון עשוי לחזור להרכב כמו גם עילאי חג'ג' שזכה למחמאות על כך שנכנס המחליף, נראה טוב ובישל את השער השלישי. דגו הצליח לעשות חילופים מוקדמים ושמר לא מעט שחקנים כדי שלא יהיה עליהם עומס לקראת רביעי, בראשם רפאלוב שעשוי שוב לפתוח בהרכב.

בקבוצה מעוניינים להתחזק בחודש ינואר, כשקני סיף קרוב מאוד לסגירה. בחיפה רוצים מאוד גם את גדי קינדה וכן שחקן כנף וקישור אחורי. כמו כן בחיפה הבהירו שההחלטה בכל מה שקשור לדיא סבע היא של יעקב שחר בלבד. הקשר אותת אמש לשחר עם הפוסט שהעלה, והבהיר שהיה שמח לחזור לעניינים אך מי שיקבל את ההחלטה בעניין הוא שחר. כזכור הבעלים קיבל החלטה שסבע לא יישאר בקבוצה אך כעת יצטרך לחשוב אם הוא שוקל זאת שוב לאור הצעד של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully