וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע: "שמו עליי חותמת של אויב העם שלא בצדק"

17.12.2023 / 16:18

השחקן המקורקע פנה לאוהדי מכבי חיפה: "הפוסט של אשתי לא היה במקום, היא הבהירה ואני גיניתי. תמיד אעריך את מה שעברתי איתכם". השחקן צפוי לשוחח עם ראשי המועדון כדי לבדוק היתכנות להחזרתו לסגל

תקציר: פנאתינייקוס - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

דיא סבע לא לבש את מדי מכבי חיפה מאז הסערה לה גרם הפוסט של אשתו בתקופה המלחמה (שיתפה את דבריו של אלון לי גרין שאמר כי "אין הבדל בין ילדים בישראל ובעזה"), ובקבוצה הבהירו כי הוא לא בתוכניות. היום (ראשון) הגיב השחקן בפוסט שנותר סגור לתגובות ופנה אל האוהדים: "ההחלטה לחתום בחיפה בינואר הייתה מהטובות בחיי. החלטה שנבעה בעיקר מהלב והאהבה שלי למועדון וחלום הילדות שלי לשחק במכבי חיפה. למרות הצעות מקצועיות טובות מליגות בכירות יותר, בחרתי להגיע אליכם ולהיות חלק משמעותי באליפות שאזכור כל חיי. אין תחושה יותר טובה לחגוג מול קהל ירוק שמילא את סמי כשמשפחתי הרחבה ביציע חוגגת יחד איתי אליפות. חוויה שאין שנייה לה.

"בתחילת העונה הזאת משהו השתבש ביחסים שלנו. החתימה על החוזה הארוך והגבוה, היה בעיניכם ראוי ליכולת יותר טובה ממני ואולי בצדק, ואכן התקשיתי מעט למצוא את המקום שלי, את המשבצת שאני מרגיש ונותן את המיטב ואולי גם התסכול הזה גרם לי להתנהל קצת לא נכון. הקהל הרגיש את המרמור שלי גם מול המערכת והגיב בחוסר שביעות רצון והרגשתי איך הקשר שלנו נסדק לאיטו".

שחקני מכבי חיפה: דולב חזיזה, דיא סבע עם צלחת האליפות, שון גולדברג. דני מרון
"חוויה שאין שנייה לה". דיא סבע עם הצלחת/דני מרון

סבע המשיך: "הטרור והטבח הנורא השאיר אותנו כולם בהלם ולקח לנו מספר ימים להבין את גודל האסון. הגבתי מיד והבעתי זעזוע והחלמה לפצועים. זה מקרה שראוי לכל גינוי אפשרי מכל בן אדם שוחר שלום בלי קשר לדת שלו, ולכן אני גיניתי ואמשיך לגנות בנחרצות. הפוסט שהעלתה אשתי ללא ידיעתי בעיתוי רגיש, תוך מחשבה שהוא משדר חמלה, היה לא במקום למרות שהיא לא טעתה וכוונתה הייתה דאגה וחמלה ושילדים לא ייפגעו, שם עלי לצערי חותמת של אויב העם שלא בצדק. אשתי מיהרה לתקן, להבהיר ולגנות בתוקף ואני למרות שלא אמרתי מילה או העליתי, גיניתי שוב.

"הפוסט הזה נכתב כשאני מביט לכולם בלבן של העיניים ולא מתוך חוסר ברירה לרצות אנשים כדי שאשאר בחיפה כי אין לי אפשרויות אחרות. ההפך הוא הנכון ,יש לי ותמיד יהיו לי קבוצות בליגות טובות.

"אוהדי חיפה רציתי להגיד לכם שלא משנה מה יקרה ולאן הדברים יילכו, אני תמיד אעריך את מה שעברתי איתכם וכמו תמיד אחשוב על הטוב ולא על הרע. תמיד אשאר אותו דיא, אוהב אדם ושלום שאוהב את המדינה שבה הוא חי.

שלכם, דיא".

עוד בוואלה!

"קציצה קטנה", "שוער בלי ידיים". קליימן וסבע בקרב עקיצות וקללות

לכתבה המלאה

לאחר פרסום הפוסט, סבע מתכוון לשוחח עם ראשי המועדון כדי לבדוק האם יש היתכנות להחזרתו לסגל. כזכור, השחקן חתם באמצע חודש יולי על חוזה חדש במכבי חיפה עד קיץ 2028 והפך למשתכר הבכיר בתולדות המועדון, עם שכר המוערך בכ-600 אלף יורו בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully