וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "לא הייתי נותן לעולם לסבע ללבוש את החולצה של מכבי חיפה"

17.10.2023 / 15:10

אגדת הירוקים התייחס ב"רדיו חיפה" לפוסט של אשת שחקן הקבוצה לפיה "אין הבדל בין ילדים בישראל ובעזה": "היא לא הייתה כותבת את זה בלי אישור של בעלה. בטורקיה וקטאר יקבלו אותך בברכה, אקנה לך את כרטיס הטיסה"

יניב קטן ב"רדיו חיפה" על דיא סבע/רדיו חיפה

בצל המלחמה בדרום והמצב הבטחוני השורר במדינה, נרמין סבע, אשתו של שחקן מכבי חיפה דיא סבע, שיתפה היום (שלישי) ברשתות החברתיות את דבריו של אלון לי גרין, מנהל שותף של תנועת "עומדים ביחד" ושם נכתב בין היתר: "אין הבדל בין ילד לילד. צריך להגיד את זה, אבל גם בעזה יש ילדים, וכבר 800 ילדים מתים בעזה מההפצצות שלנו, בין אם הם כלואים בין הרצחנות של חמאס לבין ההפצצות שלנו. אנחנו חייבים לעשות הכי כדי שילדים לא ימותו, כי זו האמת. אין הבדל בין ילד לילד". מאז הספיקה נרמין סבע למחוק את הסטורי.

הפוסט יצר רעש גדול וגרם למתיחות גדולה בקרב אנשי מכבי חיפה, גם לאור העובדה שאנשי המועדון, שחקנים ואנשי הצוות המקצועי, נמצאים בקשר הדוק עם אוהדי הקבוצה ששכלו את חבריהם ובני משפחותיהם במסגרת הטבח הנורא והלחימה בגבול עזה מאז השבת שעברה.

בתוכניתו ב"רדיו חיפה" שחקן העבר של הירוקים יניב קטן התייחס לסוגיה: "קראתי את הפוסט של אשתו של סבע, זה גועל נפש אחד גדול. מה שכתבה זה זוועתי, היא לא הייתה כותבת את זה ללא הסכמתו של סבע. אני מציין את דעתי האישית בלבד - לא הייתי נותן לו יותר לעולם ללבוש את החולצה של מכבי חיפה. סבע, סע לטורקיה או לקטאר, יקבלו אותך שם בברכה, אני גם אקנה לך את כרטיס הטיסה. לא אהבתי את המילים".

דיא סבע מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בעין הסערה. סבע/מאור אלקסלסי

לצד הנסיונות לחזור לאימונים, הגיעו אנשי מכבי חיפה ללוויות רבות של אוהדי הקבוצה, אזרחים שנרצחו וחיילים שנהרגו בקרבות עם מחבלים, כך שממילא האווירה במועדון טעונה וכואבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully