וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "אם אצילי מתקשר ורוצה לחזור? אני משלם לו את כרטיס הטיסה"

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 22:59

אחרי הניצחון בדרבי, מאמן מכבי חיפה דיבר על ינואר ("חייבים כמה שחקנים"), העונה שעוברת עליו: "הולך על המהלכים שלי, גם אם לא מקבלים אותם". רפאלוב: "המטרה אליפות, אין שאלה". קורנו טען כי ספג קללות מהיציע המזרחי, רוני לוי: "הפסד מבאס מאוד"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על הפועל חיפה בדרבי/ספורט1

אחרי ה-1:2 הגדול על פנאתינייקוס ביוון, המשיכה הערב (ראשון) מכבי חיפה במומנטום, חגגה 0:3 מרשים על הפועל חיפה בדרבי וצימקה ממנה את הפער לנקודה, עם משחק חסר. הפער ממכבי תל אביב נותר על שש נקודות, וגם במקרה הזה יש למסאי דגו משחק חסר. ליאור רפאלוב כיכב עם צמד ראשון בירוק מאז מאי 2011 - הראשון עם בעיטה חופשית נפלאה (4), והשני עם נגיחה מבישול של פרנזי פיירו (58), דין דוד הצטרף בתוספת הזמן כדי לקבוע ניצחון שמיני ברציפות במשחקי דרבי בכל המסגרות. ביום רביעי תארח מכבי חיפה את מ.ס. אשדוד, בעוד רוני לוי ושחקניו ינסו להתאושש עם משחק חוץ בסכנין.

פייר קורנו התלונן בפני אנשי מכבי חיפה שספג קללות קשות מאוד מהיציע המזרחי - בו ישבו 2-3 אנשים בלבד.

"ידענו שזה משחק שהוא מבחן אחרי מה שעשינו ביוון. אני שמח, עשינו ניצחון חשוב, גדול, זה דרבי - היה חשוב לאוהדים ולכל המועדון", אמר מסאי דגו. "זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל צריך לדעת גם משחקים כאלה. הגענו להמון מצבים ואני הכי שמח בעולם. איבדנו הרבה נקודות עד עכשיו, חשוב שנצבור כמה שיותר, צריך להסתכל רק על עצמנו. העונה ממש קצרה, אנחנו בסך הכל במחזור תשיעי, יש המון נקודות בקופה. אנחנו צריכים להמשיך בשיא הצניעות, לבוא, ללחוץ וליזום בכל מגרש".

על העונה שעוברת עליו עד כה אמר המאמן: "ההתחלה שלי היתה טובה, היינו משחק אחד מליגת האלופות ואז היה לנו משברון קטן עם מכבי פתח תקוה, ראן וסכנין. חזרנו טוב אחרי המלחמה, אני לומד את הקבוצה לאט לאט, זה לא פשוט להגיע לקבוצה שלקחה אליפות שלוש שנים ברציפות. אני הכי נהנה בעולם לאמן את השחקנים הללו, הם מכבדים אותי מהרגע הראשון, הם יודעים שבאתי לעזור להם. בסוף אני צריך לנצח, יבחנו אותי רק בתוצאות. אני לא מאמן פה עוד שחקנים - ליאור רפאלוב היה 12 שנה בבלגיה - אבל אני עושה את זה בשיא היושר, המון שיחות אישיות. אני הולך על המהלכים שלי, גם אם לא מקבלים אותם, ובינתיים זה עובר בסדר".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מרוצה. דגו/מאור אלקסלסי

על חלון ינואר אמר דגו: "אנחנו חייבים להביא כמה שחקנים כי הסגל מאוד קצר. אני מקווה שדולב ושון יחזרו, נביא עוד כמה שחקנים. כרגע אני מתמקד רק במי שכאן. לביא ואצילי? הם שחקנים גדולים, נשמח לקבל אותם. אם אצילי מתקשר אלי עכשיו ואומר לי שהוא מוכן לחזור? אני משלם על כרטיס הטיסה. אני הראשון שישמח אם זה יקרה, אבל בינתיים זה לא המצב. יש פה המון שחקנים צעירים שמשתלבים בלי שום רגשי נחיתות".

ליאור רפאלוב התייחס תחילה להירצחה של ענבר היימן: "כולנו היינו בציפייה שענבר בחיים בשבי וכמו כל משפחת מכבי חיפה התבשרנו בצער רב שהיא נרצחה. אנחנו משתתפים בצער המשפחה. קיבלנו את זה לפני הדרבי ורצינו רק לשמח כמה שאפשר ברגעים כאלה קשים. היא הייתה נוכחת בכל משחק בית, אני שולח חיבוק גדול לכל המשפחה".

על המשחק והצמד שלו: "עשינו ניצחון חשוב היום, לכל המערכת וכל הקהל שהגיע אתמול לכפר גלים. לחזור אחרי ניצחון חשוב ביוון, תמיד לא פשוט לחזור לליגה אחרי מאמץ באירופה. היו דקות לא פשוטות, אבל ידענו לעבור אותן ולכבוש ברגעים שלנו. שמרנו על רשת נקייה, השגנו שלוש נקודות ועוד ניצחון חשוב בדרבי על יריבה טובה. שיחקתי יחד עם ג'אבר בעמדה קצת יותר אחורית, אני רגיל לשחק יותר מקדימה. הייתה לי שיחה עם צ'ארון לפני הבעיטה, אמרתי לו שישאיר לו, הוא פרגן ואני שמח מאוד. גם נתתי גול עם הראש אחרי כל כך הרבה זמן, הפעם האחרונה הייתה לפני שלוש שנים. יש לנו עוד עונה ארוכה לפנינו, סגל טוב, קבוצה טובה ומקווה שנשמח את האוהדים בהמשך. המטרה היא אליפות, אין שאלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
"המטרה היא אליפות, אין שאלה". רפאלוב/מאור אלקסלסי

מנגד, המאמן המפסיד רוני לוי אמר: "הפסד מבאס מאוד. באנו עם המון רצון ואנרגיה טובה, זה הכי מאכזב שאפשר להפסיד בתוצאה כזו. רצינו לשחק התקפי ולהעז, לנסות לכבוש. נכנסנו בצורה הכי רעה שאפשר, להיות בפיגור 1:0 אחרי ארבע דקות. שלטנו, אבל משחק המעבר שיחק לידיים שלהם ומטעות מיותרת הם עשו את השני והיה קשה יותר. הרגשתי שהם עוצמתיים, עם שחקנים מאוד מוכשרים, אבל בהרבה קטעים הרגשתי שאנחנו מסוגלים להתגונן נכון ולהניע בצורה נכונה. לא היינו בחיסרון והגענו לכמה מצבים שבימים רגילים אנחנו גם חוזרים למשחק ועושים את הגול. כשלא עושים את זה, מכבי חיפה מענישה".

עוד אמר המאמן האדום: "לא הרגשתי שהיה לחץ, החבר'ה היו בגישה טובה וניסו לשחק כדורגל. הגול המהיר חשף אותנו למשחק עוד יותר קשה, כי היינו חשופים בהתקפות מעבר. חזרנו מהפגרה בצורה טובה, אבל אנחנו הולכים לשבוע קריטי כי אין יותר מדי זמן להתכונן. יש לנו משחק ברביעי ואז שבת ושלישי. יהיה עומס גדול ונצטרך לעשות המון שינויים. נצטרך לשמור על הצביון בהרכבים שונים, נקווה שנעבור את זה בצורה טובה. כרגע אוכלים את הלב ומנסים לתקן את מה שאפשר. יש לנו חדר הלבשה טוב וקבוצה שמשחקת כדורגל חיובי".

גיא מלמד שחקן הפועל חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
"יכולים להיות מעודדים מהיכולת". מלמד/מאור אלקסלסי

גיא מלמד: "הפסד מאוד מתסכל, לא אידיאלי בדרבי. אנחנו יכולים להיות מעודדים מהיכולת, הנענו את הכדור טוב והגענו למצבים רבים כשהיה 1:0. הפנים למשחק הבא ביום רביעי. חוסר מזל מנע מאיתנו להשוות, סק הוציא לי כדור מהקו. אני מאוד מעודד מהיכולת, לחזור ככה אחרי ספיגה מוקדמת. הראינו אופי וכולם יכולים להיות אופטימיים לקראת המשחק הבא. אני מקווה שתהיה שמחה כפולה במשחק הבא לפני יום ההולדת שלי, אני מאמין מאוד בקבוצה שלנו. אנחנו במקום שני ובפתיחת עונה טובה מאוד. יש פה קבוצה של גברים, ווינרים. אני מת על כל שחקן פה ובטוח שנעשה עונה יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully