וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה האבר הפתיעה את ניס עם 1:3, פריז סן ז'רמן תוכל לברוח

ההגנה הכי טובה בחמש הליגות הבכירות קרסה דווקא אצל העולה שלא מרבה לכבוש. עמנואל סאבי האמריקני חגג צמד בכורה. לאנס ניצחה 0:2 את ריימס בדרך למקום החמישי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 2:2/ספורט1

פריז סן ז'רמן תוכל להגדיל מחר (ראשון) את יתרונה בפסגת הליגה הצרפתית לשבע נקודות אם תנצח את ליל, לאחר שהשנייה בטבלה ניס הפסידה 3:1 בחוץ לעולה לה האבר. לאנס ניצחה 0:2 את ריימס והמשיכה בכושר הנהדר שלה עם עלייה זמנית למקום החמישי בטבלה.

לה האבר - ניס 1:3

ההגנה הכי טובה בחמש הליגות הבכירות התפרקה דווקא אצל קבוצה שלא כבשה בבית כמעט שלושה חודשים. מרצ'ין בולקה, שהצטיין העונה בשערה של ניס, שמט בצורה לא אופיינית בדקה החמישית וראה את עמנואל סאבי מסדר ללה האבר יתרון מוקדם עם שער הבכורה שלו בקבוצה. חלוץ נבחרת ארה"ב השלים צמד עם ביצוע נהדר בדקה ה-35 והמבשל מוחמד באיו העלה ל-0:3 עם פנדל בדקה ה-51. ז'אן-קלר טודיבו מניס הורחק יחד עם סמואל גרנאסיר המקומי לאחר עימות בדקה ה-81, והמחליף טום לושה צימק בתוספת הזמן. ניס נותרה עם ניצחון חוץ אחד בהיסטוריה על לה האבר בליגה הבכירה (ב-1950/51) וסך הכול לא ניצחה אותה ב-13 המפגשים האחרונים (10 הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

ז'אן-קלר טודיבו שחקן ניס. Jonathan Moscrop, GettyImages
הורחק אחרי תקרית אלימה. ז'אן-קלר טודיבו/GettyImages, Jonathan Moscrop

לאנס - ריימס 0:2

אחרי שסיימה את שלב הבתים של ליגת האלופות במקום השלישי עם הכרטיס לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, לאנס המשיכה בכושר שלה גם בליגה עם משחק 11 ברציפות ללא הפסד ו-3 נקודות נוספות שהעלו אותה למקום החמישי בטבלה, לפחות זמנית עד המשחקים של ברסט ומארסיי. ווסלי סעיד כבש מקרוב את הראשון של המארחת בדקה ה-43, אוסקר קורטס הכפיל בנגיחה בדקה ה-75 וקבע ניצחון קליל על ריימס שנותרה במקום השמיני.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

משחקי יום ראשון:

נאנט - ברסט (14:00)
טולוז - ראן (16:00)
לוריין - שטרסבורג (16:00)
מץ - מונפלייה (16:00)
מארסיי - קלרמון (18:05)
ליל - פריז סן ז'רמן (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully