וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין צפוי לרענן את ה-11, בונדוסו במקום קניקובסקי?

קשר מכבי תל אביב בספק למכבי נתניה (ראשון, 20:30, ספורט3), הפורטוגלי עשוי לפתוח לראשונה יחד עם לוקאסן ודוידזאדה כשהמאמן לוקח בחשבון את העומס והמשחק מול הפועל באר שבע ברביעי. היהלומים ללא אברהם ובן שבת, סלמן ושבירו צפויים לפתוח

תקציר: גנט - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי נתניה

אחרי שניצחה במחזור הקודם את הפועל באר שבע, משער דרמטי של אחמד סלמן בדקה ה-97, תגיע מחר (ראשון, 20:00, ספורט3) למשחק חוץ קשה מאוד נגד מכבי תל אביב, שנמצאת בכושר מצוין. אחרי האימון הערב, הוחלט בצוות המקצועי להשאיר מחוץ לסגל את אביב אברהם ואיתי בן שבת, שאמנם חזרו להתאמן, אך עדיין לא מוכנים במאת האחוזים. החלוץ איגור זלאטנוביץ', שוב נשאר מחוץ לסגל וכפי שפורסם כאן, הנחת העבודה במועדון היא שהוא יימכר בחודש ינואר.

על פי האימון המסכם מסתמן שלמאמן רן קוז'וך יש מספר התלבטויות לגבי ההרכב הפותח, כאשר אחת מהן היא הבחירה בין בר כהן ומקסים פלקושצ'נקו ועוד אחת לגבי עמדת החלוץ, כאשר איתמר שבירו שנכנס טוב כמחליף מול באר שבע, עשוי לקבל את המקום ב-11 על חשבונו של סטניסלב בילנקי. גם אחמד סלמן כובש שער הנצחון נגד באר שבע, עשוי לפתוח מחר.

איתמר שבירו, איגור זלאטנוביץ', שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
האחד צפוי לפתוח, השני מחוץ לסגל. שבירו וזלאטנוביץ'/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

אחרי ההישג הגדול שלשום בלילה עם הניצחון על גנט והנחיתה אתמול בצהריים אל מאות האוהדים שהגיעו לנתב"ג, תקיים לפנות ערב מכבי תל אביב את האימון שלה בקרית שלום לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה. מחר זו תהיה הפעם הראשונה שהקבוצה חוזרת לשחק בבלומפילד מאז סוף חודש ספטמבר, אז היא ניצחה את הפועל פתח תקווה 0:2. אוהדים רבים מתכוונים להגיע למשחק ולצפות בו יחד על מסך גדול שאמור להיות מוצב מחוץ לשער 11.

רק לאחר האימון הערב יוכל רובי קין לדעת מה מצב הסגל שלו. גבי קניקובסקי בספק גדול ועלול להיעדר אחרי שהוחלף שלשום לקראת סיום המשחק בשל פציעה ברגלו. מי שעשוי לפתוח במקומו הוא קיקו בונדוסו, שערך עד כה שתי הופעות בצהוב ושתיהן היו כמחליף. קין יודע שהוא צריך לרענן את השורות אחרי שהקבוצה קיימה כבר שני משחקים בשבוע מול בני סכנין וגנט, וכשהוא יודע שכבר ביום רביעי יש לו עוד משחק מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר.

דרק לוקאסן שלא יצא עם הקבוצה לסרביה בגלל כרטיסים צהובים צפוי להחליף בהרכב את ניר ביטון. גם אופיר דוידזאדה מועמד לפתוח. קין עשוי לעשות לפחות עוד שינוי אחד וכאמור יחוש את השחקנים הערב באימון וירצה לשמוע מהם, מי מרגיש שהוא זקוק למנוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
זמן לרוטציות. רובי קין/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 151 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 37:74 בניצחונות ועוד 40 לא הוכרעו.

* מכבי נתניה לא ניצחה את מכבי תל אביב בחוץ מאז ה-0:3 במרץ 2011, כשב-16 ניסיונות היו לה 12 הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

* חמש פעמים בעבר נפגשו שתי הקבוצות במחזור התשיעי, ומכבי נתניה עדיין מעולם לא ניצחה. היו שתי תוצאות תיקו ושלושה ניצחונות למכבי תל אביב, כולל 0:3 בבלומפילד בעונה שעברה.

* מכבי תל אביב השוותה את המאזן של תחילת 2013/14, אז הייתה עם 19 נקודות מ-21 אפשריות. ניצחון נוסף יביא אותה ל-22 מתוך 24 - המאזן הכי טוב מאז 1993/94, אז פתחה עם 11 ניצחונות רצופים.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: בלומפילד

משחקי המחזור הבא:

שלישי, 19:00: הפועל פתח תקוה - מכבי בני ריינה
שלישי, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חדרה (ספורט3)
שלישי, 20:00: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

רביעי, 19:00: בני סכנין - הפועל חיפה
רביעי, 19:45: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט2)
רביעי, 20:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully