וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה סומכת על ינאקופולוס, סמי בוראר שב להרכב חדרה

השוער היווני יפתח לאור פציעת עומר כץ, התלבטות בעמדת המגן השמאלי. הקשר הבלגי יפתח לראשונה אצל אביטן מאז שחודשה ליגת העל, גם שולמייסטר עלה ב-11: "הקהל חסר לנו" (שבת, 18:00)

מחזור 9הסתיים16/12/2023
הפועל חדרה
  • גלזר (84)
0
    הפועל פתח תקוה
    תקציר ה-1:1 של הפועל פתח תקוה מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

    הפועל חדרה

    הפועל חדרה הצליחה לקחת ארבע נקודות מאז חזרת ליגת העל והיא תקווה להמשיך לעשות זאת גם מול הפועל פתח תקוה בשבת. הבשורה המרכזית מהאימון המסכם היא חזרתו של הקשר הבלגי סמי בוראר להרכב, אחרי פגרת המלחמה שבה העדיף להיות מחוץ לישראל ולאחר ששב ארצה שולב רק כמחליף.

    המאמן ניסו אביטן יחסר את ניב גוטליב וקויה מבאה הפצועים, כאשר איציק שולמייסטר ישוב לעמדת המגן השמאלי וגם סולימאן קוליבאלי צפוי לפתוח במרכז ההגנה. בחלק הקדמי, לצידו של בוראר יפתחו טוני גומש ואלעד מדמון, מלך השערים של הקבוצה.

    המאמן ניסו אביטן לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק חשוב, מול יריבה שפתחה מצוין את העונה, עם הרבה שחקנים מנוסים ותוצאות טובות. נצטרך להיות ביום טוב שלנו כדי להשאיר את הנקודות בבית. הימים האלה הם ימים עצובים וכשאתה בא למשחק ליגה ורואה שהקהל לא נמצא, זה מזכיר לך שאנחנו בימים לא רגילים. הקהל שלנו חסר לנו. אין לנו כמויות אדירות, אבל יש לנו קהל נאמן שמלווה אותנו לכל מקום. זה מאכזב שהם לא יכולים להיות איתנו, אבל כרגע אין ברירה ונקווה לשמח אותם".

    שחקן הפועל חדרה איציק שולמייסטר. קובי אליהו
    גם הוא אמור לפתוח. שולמייסטר/קובי אליהו

    הפועל פתח תקוה

    ניקוס ינאקופולוס יפתח מחר בהרכב הקבוצה לאור הפציעה של עומר כץ. בפתח תקוה סומכים על השוער היווני ומשוכנעים שיציג יכולת טובה. גם אבי ריקן ייעדר כמובן מהמשחק. המאמן עופר טסלפפה צפוי לפתוח עם שלישיית חוד שכוללת את רז שטיין, איתי שכטר ופורצ'ן בסאי. התלבטות קיימת בין דרור ניר לבין ז'אן קיניונס בעמדת המגן השמאלי. "אנחנו רוצים להמשיך ביכולת והתוצאות הטובות", אמר שחקן בקבוצה. "אם נמשיך באותה רמת מחויבות, נביא גם תוצאות".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    ניקוס ינאקופולוס במדי פאניוניוס 2015. Vladimir Rys Photography, GettyImages
    פתח תקוה סומכת עליו. ניקוס ינאקופולוס/GettyImages, Vladimir Rys Photography

    טריוויה

    * מפגש ראשון בין השתיים בליגה הבכירה מאז ה-0:2 של הפועל פתח תקוה באפריל 1976. הניצחון הזה לא מנע אז מהמלאבסים ירידה ראשונה אי פעם, יחד עם הפועל חדרה שחזרה עונה לאחר מכן.

    * העימות האחרון היה בפברואר 2018, אז הפועל חדרה ניצחה 1:3 בעפולה במחזור ה-22 בלאומית ובהמשך העפילה לליגת העל. מנשה זלקה כבש אז יחד עם צמד של עלי חטיב, נס זמיר צימק לאורחת.

    * סך הכול, הפועל פתח תקוה לא הצליחה לנצח את חדרה בששת המפגשים האחרונים (שני הפסדים וארבע תוצאות תיקו), מאז ה-2:4 הביתי בינואר 1977, עם שלושער של משה שווייצר. גם אז, אגב, זה היה בליגה השנייה וחדרה עלתה בסיום העונה.

    * מאז נובמבר 2022, הפועל חדרה אירחה 15 משחקים במסגרת ליגת העל וניצחה רק אחד מהם: 0:3 על מכבי פתח תקוה לפני שבועיים. פרט לכך היו לה תשעה הפסדים וחמש תוצאות תיקו.

    * הפועל פתח תקוה לא הפסידה העונה בבית, אבל מצד שני עדיין לא ניצחה בחוץ. יש לה נקודה מתוך 12 אפשריות כאורחת והיא ספגה בכל ארבעת המשחקים.

    * אלעד מדמון, היחיד שכבש שלושער העונה בליגת העל, חתום על חמישה מששת שעריה של הפועל חדרה העונה. השער הנוסף: פנדל של ארון לייה איסקה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יואב מזרחי
    אצטדיון: נתניה

    משחקי המחזור התשיעי:

    שבת, 15:00: מכבי בני ריינה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
    שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
    שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט2)

    ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
    ראשון, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully