וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר פוגש את באר שבע: "היו לי שם חמש שנים מדהימות, סיימתי שם יפה"

חלוץ מכבי פתח תקוה פוגש את האקסית, טוקלומטי וברשצקי צפויים לפתוח. שי אליאס יחזור להרכבב האורחים, שנמצאים בלחץ גדול אחרי שלושה הפסדים רצופים (שבת, 18:00, ספורט4)

מחזור 9הסתיים16/12/2023
מכבי פתח תקוה
  • גווינדו (2)
4:1
  • (68) פליטר
  • (72) חטואל
  • (75) תורג'מן
  • (88) ויטור
הפועל באר שבע
תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תארח מחר (שבת, 18:00, ספורט4) את הפועל באר שבע ותנסה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שהובסה 3:0 על ידי מכבי בני ריינה במחזור האחרון. המאמן בני לם יחסר שוב את הקשרים מאור לוי וג'ארד קאסה הפצועים וכן את הבלם המורחק מואיז אדילהו. על פי האימון המסכם, למאמן לם יש התלבטות בין צמד הבלמים רוני לאופר והאיטלקי לורנזו פראמטי, כאשר אחד מהם יפתח לצידו של הדר פוקס בהרכב. עידן טוקלומטי שלא פתח נגד ריינה, צפוי לשוב להרכב, כאשר גם מוטי ברשצקי נמצא בתמונת ה-11.

"זאת ליגה משוגעת, בעיקר אחרי המלחמה. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה", אמר החלוץ בן שהר לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהיראות יותר טוב, במיוחד אחרי מה שקרה בשביעי באוקטובר, חזרנו ודווקא עשינו משחקי אימון טובים וחזרנו לליגה וזה נראה פחות טוב. אנחנו צריכים לחזור למקורות שלנו, מכבי פתח תקוה שלוחצת, רצה, רעבה ומגיעה למצבים וגם אני כחלוץ יותר אשמח שהקבוצה תייצר יותר מצבים. אנחנו צריכים לשפר כמה דברים, אני בטוח שנעשה את זה, כי אנחנו עובדים על הדברים האלה וכבר ביום שבת יש לנו את באר שבע ואחרי זה הרבה משחקים חזקים, שאנחנו צריכים לבוא ולהיראות הרבה יותר טוב".

שהר נשאל אם עושה לו משהו לשחק נגד האקסית מבאר שבע והשיב: "אני חושב שסיימתי בבאר שבע בצורה שהיא בסדר גמור. היו לי שם חמש שנים מדהימות, עם אליפויות וגביעים ואירופה ויש לי רגש מיוחד למקום הזה. כמובן כשאתה בא לשחק, אז אתה בא לשחק ורוצה לנצח ולכבוש כמו מול כל קבוצה, לא רק באר שבע. יש זכרונות טובים וזה תמיד יהיה לי בית חם".

החלוץ נשאל כמה עוד רעב יש לו, לחזור לשחק ולכבוש שערים, בעיקר על רקע העובדה שהוא מקבל פחות קרדיט במשחקים האחרונים: "קודם כל אני רעב מאוד ובני (לם, ר"ב) יודע את זה. אני בא בכל אימון והרצון שלי הוא לכבוש כמה שיותר שערים, גם באימון וגם במשחק. בסופו של דבר יש מאמן שיחליט. כמובן שאני רוצה להשפיע יותר, לכבוש יותר. גם אני צריך להבין שעד עכשיו הורגלתי לקבוצות שהן קבוצות צמרת, שמשחקות כדורגל ומגיעות להמון מצבים ויכול היות שזה פחות בא לידי ביטוי עכשיו וצריך לשנות לפעמים את סגנון המשחק, אבל אני מוכן לכל דבר ולכל תרחיש. אני רוצה לשחק יותר ולהשפיע יותר ובשביל זה באתי לפה, כדי להראות את זה".

שהר התייחס לעובדה שבקבוצתו יש לא מעט שחקנים צעירים ומוכשרים והוסיף: "אני חושב שלשחקנים צעירים יש הרבה רצון ויכולת טובה, אבל קורה שיש חוסר יציבות, כי יש פחות נסיון ולפעמים כשבאים למשחקים חזקים, מול קבוצות טובות, צריך להביא את החוכמה שלך ולא רק את הטירוף. מי שמכיר אותי יודע שאני אקח שחקנים לשיחות כשצריך ואדבר באחד על אחד עם מי שצריך. אני לא אחד עכשיו שיבוא וישתולל, כי זה לא האופי שלי. אני יודע מתי לבוא לשחקן כזה או אחר. אז זה מה שאני עושה עם הצעירים, גם מהידע שלי וממה שעברתי בקריירה".

על המשחק נגד הפועל באר שבע, שמגיעה חבולה אחרי שלושה הפסדים רצופים: "אנחנו נערכים למשחק הזה אחרי שגם אנחנו הפסדנו 3:0 ואנחנו במצב שבו אנחנו רוצים לשחק טוב ולנצח וכמובן להיראות טוב יותר. באר שבע זו קבוצה חזקה, לא משנה שגם הם הפסידו, כמה משחקים. יש להם שחקנים מאוד מוכשרים ואנחנו יודעים את זה. דווקא במשחקים כאלה אנחנו צריכים לבוא ולהוציא מעצמנו יותר ואנחנו צריכים להיראות לפחות כמו שנראינו בתחילת העונה ואני בטוח שנוכל להשיג תוצאה טובה בשבת".

בן שהר מכבי פתח תקוה לצד איתן אזולאי מכבי נתניה. ברני ארדוב
מפגש מסקרן עם האקסית. בן שהר/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תחפש מחר את הנקודה הראשונה אחרי שלושה הפסדים רצופים. מדובר באחת התקופות הרעות של הקבוצה מזה שנים ובוודאי מאז שלקח אליניב ברדה את המושכות כמאמן.
ברדה ינסה למצוא לקראת מחר את השחקנים שיש להם את מירב הביטחון כדי להוציא את הקבוצה מהמשבר בו היא נמצאת. שי אליאס יחזור מעונש צהובים וצפוי לפתוח בהרכב. הלדר לופס ואילון אלמוג שסיימו את המשחק הקודם פצועים, הצליחו להתאמן אתמול וקרוב לוודאי שיפתחו באחד עשר. ניב אליאסי אמור להמשיך בשער. בהפועל באר שבע אמרו הבוקר: "זו תקופה נוראית מכל הבחינות וזה לא פשוט להיחלץ ממנה, אבל זה גם היופי שיש לך אתגר גדול ואתה צריך להתמודד עם משימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מגיע לפתח תקוה בלחץ גדול אחרי שלושה הפסדים רצופים. אליניב ברדה/דני מרון

טריוויה

* מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 בבאר שבע בדצמבר 2020 וניצחה 0:1 בבית ברבע גמר הגביע בפברואר 2022 (לפני שהודחה בגומלין), אבל בליגה כמארחת? את זה היא לא עשתה מאז ה-0:3 בספטמבר 2009, עם צמד של טל בן חיים ושער של עומר בוקסנבוים.

* מכבי פתח תקוה ניצח בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז ינואר-מאי 2006, אז סיימה עונה עם סדרה של שמונה ניצחונות בית.

* הפועל באר שבע, שהייתה קבוצת החוץ הטובה בליגה בעונה שעברה, השיגה נקודה אחת בלבד מ-12 אפשריות כאורחת העונה והפסידה בשלושה ברצף (לראשונה מאז מרץ-אפריל 2014) ובאותה תוצאה בדיוק: 1:0.

* באר שבע גם עם רצף של שלושה הפסדי ליגה. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז חמשת ההפסדים בפברואר-מרץ 2013.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

משחקי המחזור התשיעי:

שבת, 15:00: מכבי בני ריינה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט2)

ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
ראשון, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully