וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא בסגל מלא: ג'ייקובן בראון לא בסגל מול נס ציונה

14.12.2023 / 19:07

כוכב הפועל תל אביב ששב ארצה לראשונה מאז פרוץ המלחמה סובל מבעיה רפואית המגבילה אותו. הולנד ירשום בכורה העונה בליגה. האורחת תקווה להתעוררות של ווייטהד (שישי, 14:00)

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

עם מאזן של שני ניצחונות משני משחקים, הפועל תל אביב תארח מחר (שישי, 14:00) במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל את עירוני נס ציונה שתגיע להיכל קבוצת "שלמה" עם שני ניצחונות והפסד אחד. סגנית האלופה, שתשחק לראשונה בסגל מלא במסגרת מקומית העונה, ניצחה בשמונה מ-12 משחקי הבית שלה מול הכתומים.

האדומים חזרו לארץ אתמול מווילנה אחרי ניצחון נוסף בתקופה המצוינת שלהם, הפעם על וולבס הליטאית ביורוקאפ, כאשר הבשורה הגדולה היא שכל הזרים שבו וזה מאפשר לדני פרנקו להמשיך בשגרת האימונים מצד אחד, ובמקביל לרשום חמישה זרים הן מחר והן ביום ראשון נגד הפועל אילת, כדי לחלק את הדקות בצורה שתמנע עומס על השחקנים לפני המשחק הבא באירופה, ביום רביעי בבלגרד.

עם זאת, מי שאינו כשיר ב-100 אחוז הוא ג'ייקובן בראון, שיעבור סדרת בדיקות בשל בעיה רפואית המגבילה אותו, ולא יתלבש. ג'ון הולנד ייכלל בסגל לראשונה העונה בליגה.

שחקני הפועל תל אביב בר טימור, גיל בני, תומר גינת, ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
סגל כמעט מלא להפועל תל אביב/ברני ארדוב

בנס ציונה יצאו מאוכזבים מההפסד בשבת האחרונה להפועל באר שבע. הכתומים פוגשים לראשונה מאז חזרה הליגה קבוצה עם סגל מכובד של זרים. נס ציונה יודעת שעד כה סגל הזרים שלה, ובמיוחד הגארד אייזיאה וויטהד, לא עונה על הציפיות, ואם לא ירימו את היכולת בתקופה הקרובה, עשויים להיות שינויים. הכתומים יגיעו כאנדרדוג לראשונה העונה ומקווים כי התחושה הזאת תעזור להם לרשום הפתעה בדרייב אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully