וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השישי ברצף: הפועל תל אביב ניצחה 81:89 את וולבס

האדומים התקשו בליטא, אך בזכות משחק גדול של הורד (20 נק' ו-5 ריב'), המשיכו ברצף הניצחונות בכל המסגרות עם השמיני העונה ביורוקאפ

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

הפועל תל אביב הגיעה הערב (שלישי) לליטא אחרי 2 ניצחונות בחזרתה של ליגת העל הישראלית, וגם רצף הניצחונות בכל המסגרות המשיך עם 81:89 על וולבס במפגש ראשון אי פעם בין הקבוצות, כשהקבוצה של דני פרנקו עלתה למאזן 2:8 ביורוקאפ ונצמדה ללונדון ליונס שבמקום השני.

שתי הקבוצות פתחו חלש עם אחוזים רעים מהשדה, עד שבריאן אנגולה (18 נק', 6 אס' ו-5 ריב') תפר שתי שלשות שהעניקו לצד האדום את היתרון עם 17:19 צמוד בתום הרבע הראשון. גריסון ברוקס (6 נק') סייע לליטאים לשוב למשחק ולעלות ליתרון, אך הדהירה נעצרה עם ריצת 0:9 בהובלת קסבייר מנפורד (16 נק') שהוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון 38:46.

וולבס התאוששה עם רבע שלישי טוב יותר בזכות טרשון ת'ורמן (14 נק'), בעוד ג'יילן הורד (20 נק' ו-5 ריב') הצליח לעצור את הריצה הליטאית ולשמור על שוויון 62:62 לפני הרבע האחרון. תומר גינת (13 נק' ו-7 ריב') וחבריו דהרו ברבע האחרון, כשגם הורד היה מהבולטים עם משחק נהדר בצבע והאדומים עם ניצחון שמיני העונה ביורוקאפ ושישי ברציפות בכל המסגרות.


קלעו להפועל תל אביב: ג'יילן הורד (5 ריב') 20, בריאן אנגולה (5 ריב' ו-6 אס') 18, קסבייר מנפורד 16, תומר גינת (7 ריב') 13, ג'ייקובן בראון (7 אס') 10, קייל אלכסנדר (6 ריב') 4, ג'ון הולנד ועידן זלמנסון 3 כ"א, בר טימור 2.

קייל אלכסנדר, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
השישי ברצף בכל המסגרות והרביעי ביורוקאפ. אלכסנדר/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

הפועל תל אביב עלתה בחמישייה עם קסבייר מנפורד, ג'ייקובן בראון, קייל אלכסנדר, בריאן אנגולה ותומר גינת שאיבד כדור ראשון וראה את מיניאוטס שהיה אחראי על הנקודות הראשונות במשחק, אך תיקן וקלע מנגד. אנגולה העניק יתרון ראשון לצד האדום עם שלשה, אך הליטאים הפכו עם סל מחוץ לקשת ופסק זמן של דני פרנקו. אנגולה המשיך להיות הבולט אצל המארחת עם עוד סל מחוץ לקשת, בראון הוסיף קליעה משלו והיתרון האדום צמח ל-5. ג'יילן הורד ואלכסנדר הוסיפו נקודות בצבע, המארחת הצליחה לחזור מעט והפועל ביתרון 17:19 בסוף הרבע הראשון.

רבע 2

גינת שוב היה אחראי על הנקודות הראשונות של הפועל ברבע, כשת'ורמן קבר שלשה והמארחת עלתה ליתרון 21:23. בראון הגיב עם צליפה מחוץ לקשת, מנפורד הוסיף מהקו ושלשה של הולנד השאירה את היתרון אצל הפועל. מקולו העביר את היתרון לצד הליטאי, עד שריצת 0:9 הפכה את המומנטום בחזרה לאדומים. עידן זלמנסון קלע על הבאזר והפועל ביתרון 38:46 בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
סיימו טוב את החצי הראשון. בראון/ברני ארדוב

רבע 3

ת'ורמן ומיניאוטס פתחו טוב את החצי השני עבור וולבס שהקטינה את ההפרש ל-4, עד שגינת ואנגולה ענו עם 5 נקודות רצופות. זוקאוסקאס צלף מחוץ לקשת והוריד את היתרון של הפועל ל-2 בלבד לפני פסק זמן של פרנקו. אנגולה המשיך במשחק הטוב ושוב פתח פער מהליטאים, מקולו צמצם מהקו וקריניאוסקאס השווה ל-62:62 לקראת רבע אחרון מרתק.

רבע 4

אנגולה פתח את הרבע הרביעי עם שלשה גדולה וקליעה יפה בדרך לפסק זמן מהיר מהצד הליטאי. זמאיטיס צלף מחוץ לקשת והשווה את התוצאה, מקולו העביר את היתרון לצד הילטאי עד שבראון הפך עם שלשה נהדרת. גינת הגדיל את ההפרש עבור הפועל 4 דקות לסיום, הורד הטביע וסחט עבירה והיתרון צמח ל-7 נקודות. בראון בסטפ-בק יפה קלע מצד אחד, וולבס צמצמה דקה לסיום וגינת עם נקודות מתחת לטבעת הבטיח את הניצחון השמיני העונה של הפועל תל אביב ביורוקאפ עם 81:89 על וולבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully