וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון בליטא: בראון והולנד ישובו עם הפועל תל אביב

12.12.2023 / 21:47

שמחה גדולה אצל האדומים אחרי הניצחון 81:89 על בי סי וולבס בחוץ, דני פרנקו: "יש לנו שחקנים מדהימים, צוות מצוין ורוח מדהימה". כל הזרים יגיעו למשחקים נגד נס ציונה ואילת, כולל השניים שטרם שבו

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

הפועל תל אביב המשיכה בעונה האירופית המצוינת שלה כשגברה הערב (שלישי) 81:89 על בי סי וולבס וילנה הליטאית בחוץ. האדומים טיפסו בזכות הניצחון למאזן של שבעה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים, צמודים למקום השני בטבלה.

הקבוצה של דני פרנקו קיבלה מחצית ראשונה טובה מאוד מאקסבייר מנפורד ובריאן אנגולה וירדה למחצית ביתרון 38:46, אלא שהליטאים חזרו, השוו את המשחק והביאו את ההכרעה לדקות האחרונות. במאני טיים ג'ייקובן בראון, ג'יילן הורד ותומר גינת בפעולות גדולות נתנו לאדומים את הניצחון החשוב.

"קשה מאוד לבנות קבוצה יציבה בתנאים שאנחנו עובדים איתם, אבל יש לנו שחקנים מדהימים וצוות מצוין ורוח מדהימה שמביאים לנו את הניצחונות", אמר דני פרנקו לאחר המשחק. "בעולם רגיל יש לנו עכשיו שישנ משחקים רצוף בתל אביב וזה היה מציב אותנו במצב מצוין אבל בשבילנו כל משחק זה משחק חוץ. זה אתגר שנתמודד איתו".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מקבל בחזרה את כל הסגל למשחקים בישראל. פרנקו/דני מרון

על הניצחון עצמו הוסיף המאמן: "ניצחנו היום קבוצה טובה עם מאמן מצוין וזה משמח אותנו מאוד. בחצי השני עברנו להרכבים נמוכים יותר וזה עזר לנו לעשות עצירות ויתר לרוץ ולייצר יתרון שעזר לנו לנצח".

הפועל תשוב מחר לארץ לקראת שני משחקים ביום שישי נגד עירוני נס ציונה בהיכל שלמה וביום ראשון נגד הפועל אילת בחוץ. על הטיסה לארץ יהיו כל הזרים של הקבוצה, כולל ג'ייקובן בראון וג'ון הולנד שלא היו בשני המשחקים הקודמים, לאחר שהשיחות והלחץ שהופעל על השניים לשוב הניב פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully