וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הלחץ השתחרר: נתניה בטוחה ש"זה ניצחון שיכול להפוך את העונה"

12.12.2023 / 8:15

קוז'וך נושם לרווחה, השחקנים מקבלים מחמאות ובקבוצה מתגאים: "ניצחון של אופי ודרך". שבירו ופלקושצ'נקו יפתחו מול מכבי תל אביב?

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שני) במכבי נתניה אחרי הניצחון הדרמטי 0:1 שהושג משער של אחמד סלמן בדקה ה-97. הניצחון קטע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ועל פי מראות השמחה והחיבוקים בסיום, אפשר היה להבין כמה חיכו במועדון לרגע הזה, בתקווה שעכשיו הקבוצה תצא לדרך חדשה. כבר בראשון הקרוב מצפה ליהלומים אתגר לא פשוט, כשיפגשו את מכבי תל אביב בבלומפילד.

המאמן רן קוז'וך נראה שמח מאוד בסיום ואין ספק שהניצחון הזה הוסיף לו מניות רבות בקרב ראשי המועדון, בעיקר אחרי לחשושים כאלה ואחרים שהחלו מאחורי הקלעים בנוגע למעמדו.

"זה ניצחון שיכול להפוך את העונה עבורנו, בעיקר בגלל הדרך שבה הוא הושג", אמר גורם במועדון. "אמרנו כל הזמן, גם כשהתוצאות לא היו טובות, שיש כאן קבוצה טובה עם המון כישרון ושאם נמשיך לעשות דברים בדרך שלנו, גם הניצחונות יגיעו. זה ניצחון של אופי, אבל גם של הדרך שלנו. זה היה מאמץ קבוצתי. ראינו כאן את כולם, מהראשון עד האחרון, מחוייבים עד השנייה האחרונה".

לצד האופוריה והשמחה הגדולה, דיברו בקבוצה גם על שני המצבים שאליהם הגיעה באר שבע בדקות הסיום, בעיקר למצב של אלון תורג'מן על סף שריקת הסיום. "יש כאן קבוצה של צעירים תוססים שרצים בטירוף קדימה. לפעמים צריך לדעת להיות חכמים ולא להשתגע, כי כמעט שילמנו על זה ביוקר גם הפעם".

אחמד סלמן, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מגיע לו. סלמן/ברני ארדוב

באסיפה המסכמת לפני המשחק דיבר קוז'וך עם שחקניו והדגיש שלושה פרמטרים עיקריים: מחוייבות בהגנה, שמירה על רשת נקייה ולהישאר ביחד עד הדקה האחרונה. קוז'וך הדגיש בפני השחקנים שיפסיקו לחשוב על המספרים של עצמם ויחשבו על איך הם מנצחים כקבוצה. בשלושת הפרמטרים, השחקנים עמדו.

לא מעט שחקנים קיבלו מחמאות, בעיקר המגן גיא מזרחי שעשה עבודה טובה באגף ימין, צמד הבלמים פלאמן גלאבוב ומתן לוי שנראו מצוין והיו מתואמים במרכז ההגנה ומעל כולם בוריס אנו, שחזר להרכב אחרי הרחקה ונראה נפלא בקישור האחורי. גם המחליפים איתמר שבירו שנכנס עם המון אנרגיות במחצית השנייה והשניים שאחראים על שער הניצחון, המבשל מקסים פלקושצ'נקו והמבקיע אחמד סלמן, קיבלו מילים טובות. היכולת הטובה של שבירו ופלקושצ'נקו עשויה לתת להם מקום בהרכב נגד מכבי תל אביב.

מהמשחק נעדר הבלם ג'ואל אבו חנא, שסובל מפגיעה במרפקו אחרי שספג בעיטה חזקה מכדור באימון המסכם. בשלב זה יש חשש לשבר תלישה של המרפק, אולם הדברים יתבררו באופן סופי בצילום שהשחקן יעשה באיזור הפגיעה, ואז גם אפשר יהיה להעריך את משך ההיעדרות.

עוד בוואלה!

אליניב ברדה: "ספגנו שער אכזרי והתחושות נוראיות. אנסה לתקן"

לכתבה המלאה
רן קוז'וך ושחקני מכבי נתניה חוגגים עם אחמד סלמן. ברני ארדוב
החבורה העליזה. קוז'וך/ברני ארדוב

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: מכבי בני ריינה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט2)

ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
ראשון, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully