וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הווינרית אבדה לחלוטין. ברדה משוכנע שימצא אותה

12.12.2023 / 6:26

הקבוצה מבירת הנגב במשבר עמוק אחרי עוד הפסד בתוספת הזמן, אבל המאמן נחוש להיות זה שיוציא אותה לדרך חדשה. ברקת שצפתה במשחק מהיציע הפעם, עזבה את האצטדיון בלי לשוחח עם ברדה או השחקנים

מחזור 8הסתיים11/12/2023
מכבי נתניה
  • סלמן (90)
0
    הפועל באר שבע
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

    אליניב ברדה נחוש להיאבק ולהוציא את הפועל באר שבע מהבור בו היא נמצאת. ההפסד אמש (שני) למכבי נתניה בדקה ה-96 ריסק את השחקנים שידעו במהלך המשחק שהם משחקים רע, אבל כבר הרגישו ביד את הנקודה החשובה שתמיד מהווה תרופה למשבר. אבל כמו מול מכבי חיפה, גם אמש הפועל באר שבע הפסידה משער בתוספת בזמן וביחד עם המהפך שעשתה בני סכנין בטרנר, הרי שמדובר בתקופה הכי קשה של אליניב ברדה מאז שביקשה ממנו אלונה ברקת לאמן את הקבוצה במקום רוני לוי.

    ברדה כאמור יצא אמש לתקשורת כשהוא נחוש למצוא את הפתרונות כדי להבריא את הקבוצה. אם בעבר הפועל באר שבע שלו (כמאמן) ידעה לנצח בתוספות זמן עם הרבה ווינריות, מה שקרה לה בשלושת המשחקים האחרונים זו מכה שקשה להתמודד איתה.

    אלונה ברקת, שהגיעה אתמול למשחק אחרי שבשני המשחקים הראשונים מאז חזרת ליגת העל לא נכחה, לא ירדה בסיום המשחק לאזור חדרי ההלבשה ולא שוחחה עם ברדה או עם השחקנים. ברור שעם 8 נקודות מתוך 24 אפשריות, ברקת או כל אחד אחר לא יכול להיות מסופק, אבל לפחות אחרי ההפסד לבני סכנין, הייתה הבעלים נחושה בעצמה למצוא ביחד עם ברדה והצוות שלו את הפתרונות.

    איאד אבו עביד, הראל שלום, שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
    איפה הווינריות? שחקני באר שבע/ברני ארדוב

    המאמן מתכוון לפעול באימונים הקרובים כדי לאתר את השחקנים שמתאימים להתמודד עם הסיטואציה הנוכחית. אמש ברדה זיהה כבר במחצית הראשונה שאילון אלמוג לא עומד בדרישות והוא החליף אותו בהפסקה. גם גיא בדש, עדן שמיר ומריאנו באריירו היו במשחק רע.

    בין הבודדים שידעו אמש להביא את עצמם למשחק טוב גם בלחץ שיש על הקבוצה, היו מיגל ויטור ואנדרה פוקו. שניהם עבדו וניסו, אבל הפועל באר שבע הנוכחית מצויה במשבר עמוק ואם לא יהיו עוד שלושה או ארבעה שחקנים שיידעו להביא גם בתקופה הזו עוצמות ויכולת אישית וקבוצתית, יהיה לקבוצה בלתי אפשרי לצאת מזה.

    עוד בוואלה!

    אליניב ברדה: "ספגנו שער אכזרי והתחושות נוראיות. אנסה לתקן"

    לכתבה המלאה

    משחקי המחזור הבא:

    שבת, 15:00: מכבי בני ריינה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
    שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
    שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט2)

    ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
    ראשון, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully