וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה אישרו: הכוכב האדום בחנה אפשרות להחליף את ברק בכר

אחרי שבסרביה פורסם על מועמדות בובאץ' במקום הישראלי, בדינמו מוסקבה הודו שנעשתה פנייה למנהל המקצועי שלהם: "שוחחנו איתו, אבל הוא יישאר איתנו"

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:3 על מלאדוסט לוצ'אני/ספורט1

בשבוע שעבר פרסמו כלי התקשורת בסרביה על מועמדתו של ז'ליקו בובאץ' להחלפת ברק בכר בכוכב האדום בלגרד, אלא שהתייחסות לא הייתה עד כה. היום (שני) מסתבר שברוסיה, שם עובד כיום בובאץ', התקבל אישור רשמי לכך שהיו גישושים בנושא מצד ראשי אלופת סרביה - שעה קלה לפני שפרטיזן הפסידה ובכר נותר במקום הראשון בטבלה.

כידוע, הלחץ לפטר את ברק בכר מהכוכב האדום בלגרד הולך וגובר מצד כלי התקשורת ואוהדים שונים בעקבות היכולת בתקופה האחרונה שכוללת הדחה מאירופה ומעידות בליגה. לכן, כנראה, בכירים בכוכב האדום בלגרד - חרף ההכחשות הרבות על כך שמעמדו של בכר לא יציב - פנו למנהל המקצועי של דינמו מוסקבה כיום, מי שבעברו נחשב ליד ימינו של יורגן קלופ כששימש כעוזרו במיינץ, בורוסיה דורטמונד וליברפול.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. Eurasia Sport Images, GettyImages
ברוסיה אישרו שהכוכב האדום פנתה ליד ימינו של קלופ. בכר/GettyImages, Eurasia Sport Images

על פי הידיעה שפורסמה בסוכנות הרוסית "TASS", אישרו בדינמו מוסקבה שנעשתה פנייה מצד הכוכב האדום באשר לצירוף בובאץ', אך היא נתקלה בסירוב. "שוחחו איתו על האפשרות שהוא יעבור לאמן את הכוכב האדום בלגרד", אמר דמיטרי גאפין, חבר הנהלת דינמו מוסקבה, "היו גם פניות מקבוצות נוספות בעניינו, אבל הוא יישאר איתנו".

ביום רביעי ברק בכר יעמוד על הקווים מול פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי, במשחק שיהיה לפרוטוקול עבור שתי הקבוצות במחזור סיום שלב הבתים בליגת האלופות. על פי הפרסומים בימים האחרונים, המשחק שעשוי להכריע את גורלו של בכר בסרביה יהיה ב-20 בדצמבר, אז יתקיים משחק ההשלמה בין שתי הראשונות בטבלה בסרביה - הדרבי הגדול בין פרטיזן לכוכב האדום בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully