וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עלה 13.3 מיליון, מביא 0 תועלת": הקמפיין נגד בכר והמאמן שנושף בעורפו

הכוכב האדום הקטינה את הפער מפרטיזן, אבל בתקשורת הסרבית כבר "מחקו" את המאמן, חושפים את הנזק הכספי שנוצר בתקופתו, ומריצים לתפקיד את האקס חביב האוהדים ש"מוסיף עליו לחץ"

תקציר: נפרדק - הכוכב האדום בלגרד 1:0/ספורט1

הכוכב האדום ניצחה אתמול (ראשון) 0:1 את נפרדק בחוץ והקטינה את הפער מפרטיזן שבפסגה ל-3 נקודות, אבל נראה ששום דבר כבר לא ירצה את התקשורת הסרבית, שסימנה עיגול מסביב למטרה.

"מר בכר, אתה גמור!", התעקשו גם הבוקר (שני) באתר "בליק", שמוביל את הקמפיין נגד בכר בשבועות האחרונים, ומרבה לפרסם טורים ביקורתיים וארסיים כלפיו. הפעם בדקו באתר את הרווחים לעומת ההוצאות של המועדון בתקופת בכר, וטענו שהמספרים "מאירים את בכר באור מגוחך, שממחיש את ערכו האמיתי".

על פי החישוב שעשו, כולל שכרו של בכר, השכר של עוזריו, הכסף שהושקע על רכש בתקופתו והבונוסים שמגיעים למכבי חיפה במסגרת ההסכם על שחרורו, הוא "עלה" למועדון כ-13.3 מיליון יורו.

"בכר עלה למועדון 13.3 מיליון יורו, ומביא לו 0 תועלת", כתבו, והשוו למאמני עבר של המועדון שהניבו רווחים גבוהים יותר, בעיקר באמצעות תוצאות טובות יותר באירופה.

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Eurasia Sport Images, GettyImages
בתקשורת כבר חרצו את דינו. בכר/GettyImages, Eurasia Sport Images

"בכר מתנהג כאילו הוא עובד במשרה של 9:00-17:00. הוא נשאר קצת במשרד, והולך לו לדרכו. בלי שום רגש, בלי שום תגובה תוך כדי משחק, עם ידיים שלובות ומראה שלא משדר לשחקנים ביטחון", כתבו, ואף השוו ומצאו שבכר השיג עד כ 1.95 נקודות בממוצע למשחק בתור מאמן הכוכב האדום - מאזן חלש ביחס לקודמיו בתפקיד.

"בכר קיבל כל מה שרצה, ולא עשה עם זה כלום. לצערו, המשחק שאוהדי הכוכב האדום הכי יזכרו ממנו, זה הניצחון שלו דווקא נגדם, כמאמן מכבי חיפה", הוסיפו.

באתר "HotSport" טענו שיש גורם נוסף ש"מלחיץ את בכר" - ולאדן מילוייביץ', שאימן את הכוכב האדום בין 2017 ל-2019, התפטר מתפקידו באפולון לימסול והפך לחופשי.

"זה המאמן שאוהדי הכוכב האדום מצפים לו", כתבו. "מילוייביץ' נחשב ליקיר האוהדים, בעוד מעמדו של בכר הולך ונחלש. אם בכר לא ינצח את פרטיזן בדרבי, הוא עלול לאבד את תפקידו ומילוייביץ' ללא ספק נמצא בעמדת כוננות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully