וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולד עומאר עשוי לפתוח לראשונה בהרכב באר שבע, אבו חנא יחסר לנתניה

ברדה שוקל להציב ב-11 את קשר הרכש ששותף כמחליף בהפסד לסכנין, פוקו יחזור במקום אליאס המוצהב. בלם המארחת נפצע במרפק וייעדר (ב', 20:00, ספורט4)

מחזור 8הסתיים11/12/2023
מכבי נתניה
  • סלמן (90)
0
    הפועל באר שבע
    תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 2:1/פלייר

    מכבי נתניה

    לחץ אצל המארחת לקראת המשחק הביתי מחר נגד הפועל באר שבע (שני, 20:00, ספורט4) בעקבות ארבעת משחקי הליגה האחרונים שבהם לא ניצחה. היהלומים מקווים לחגוג ניצחון שני העונה ולעשות זאת מול יריבתם המושבעת במשחק שיוציא לדרך רצף לא פשוט, כי ביום ראשון הבא יתארחו אצל מכבי תל אביב, לאחר מכן יארחו את בית"ר ירושלים ואז ייצאו לכרמל למפגש עם הפועל חיפה המדורגת שנייה. הקבוצה תחסר שוב את הקפטן אביב אברהם והבלם איתי בן שבת הפצועים וכן את כארם ג'אבר המורחק, שאליהם הצטרף גם ג'ואל אבו חנא שסובל מחבלה במרפק ויעבור צילום מחר לבדיקה מקיפה. בוריס אנו ישוב מהרחקה ויפתח בהרכב.

    הפועל באר שבע

    אימרן אולד עומאר מועמד לערוך מחר (שני, 20:00, ספורט4) את הופעת הבכורה שלו בהרכב הפועל באר שבע במשחק החוץ מול מכבי נתניה. הקשר שותף כמחליף בהפסד לבני סכנין והמאמן אליניב ברדה שוקל האם כבר אפשר לקדם אותו ולתת לו את חולצת ההרכב. איאד אבו עביד צפוי לפתוח כמגן ימני על חשבון יוני סטויאנוב, אחרי שלאחרון לא היו משחקים טובים מאז חזרה הקבוצה מהפגרה. שי אליאס ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

    בהתקפה אין לברדה יותר מדי אופציות ונראה כי ימשיך עם אילון אלמוג ואלון תורג'מן יחד. ניב אליאסי צפוי להמשיך בין הקורות על חשבון אופיר מרציאנו.

    איאד אבו עביד הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
    הפעם כמגן ימני. איאד אבו עביד/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * 109 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 40 פעמים, הפועל באר שבע 33 ועוד 36 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * גמר גביע הטוטו בעונה הקודמת הסתיים ב-0:0 לפני שמכבי נתניה ניצחה בפנדלים, אבל במסגרת של ליגה התיקו המאופס האחרון בין השתיים היה בווסרמיל, באוקטובר 1998 כששיחקו יחד בליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 44 המפגשים.

    * מכבי נתניה טרם שמרה העונה על שער נקי וסך הכול סופרת 10 משחקי ליגה בהם ספגה לפחות שער אחד, מאז ה-0:2 על מ.ס. אשדוד בסוף אפריל.

    * הפועל באר שבע, שהייתה קבוצת החוץ הטובה בליגה בעונה שעברה, השיגה נקודה אחת בלבד מתשע אפשריות כאורחת העונה. שלושה הפסדי חוץ רצופים באותה עונה? זה לא קרה לה מאז מרץ-אפריל 2014.

    * באר שבע חזרה מפגרת המלחמה עם שני הפסדים. רצף של שלושה לא היה לה מאז אפריל-מאי 2019, ואז אחד מהם היה 2:0 למכבי נתניה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נאאל עודה
    אצטדיון: נתניה

    משחקי המחזור הבא:

    שבת, 15:00: מכבי בני ריינה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
    שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
    שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט2)

    ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
    ראשון, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully