וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולו מואני העניק 1:2 לפ.ס.ז' על נאנט, מונאקו עלתה זמנית למקום השני

ברקולה חגג שער בכורה במדי האלופה, מוחמד השווה והחלוץ הכריע מול האקסית בניצחון שמיני רצוף בליגה. הקבוצה מהנסיכות גברה 1:2 על ראן

תקציר ניצחונה של בורנמות' 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית, שנפתח עם 0:0 מאכזב בין מונפלייה ללאנס ביום שישי, נמשך הערב (שבת) עם הניצחון של פריז סן ז'רמן על נאנט. מונאקו ניצחה 1:2 את ראן והיא לפחות זמנית במקום השני בטבלה.

פריז סן ז'רמן - נאנט 1:2

שבעה ניצחונות ליגה רצופים הציבו את הפריזאים בפסגה עם ארבע נקודות יתרון על פני ניס, ולפני המשחק הגורלי מול דורטמונד בשלב הבתים של ליגת האלופות הם רצו להגדיל את הפער באמצעות ניצחון על נאנט, שהפתיעה את אותה ניס עם 0:1 בבכורה של המאמן החדש ז'וסלן גורבנק בשבוע שעבר. האורחת מהמקום התשיעי בטבלה ראתה בדקה ה-41 את בראדלי ברקולה כובש את שער הבכורה שלו במדי המארחת, אך היתרון הפריזאי לא החזיק זמן רב. בדקה ה-55 מוסטאפה מוחמד השווה עבור נאנט שהייתה קרובה להשיג נקודה, אך רנדל קולו מואני כבש מול האקסית בכדור חוזר (83) והגדיל בחזרה את הפער בפסגה ל-6 ממונאקו ו-7 מניס שעוד צריכה להשלים את המחזור במשחק ביתי מול ריימס.

בראדלי ברקולה פריז סן ז'רמן. GettyImages
שער בכורה במועדון. ברקולה/GettyImages

ראן - מונאקו 2:1

חילופי המאמנים לא הביאו שינוי מהותי לראן, שאחרי ההפסד במארסיי נוצחה גם במגרשה על ידי קבוצה גדולה אחרת שעלתה למקום השני לפחות ל-24 שעות. ז'וליאן סטפן שוב פתח עם שלושה בלמים, שבדקה ה-51 לא הצליחו לחלץ כדור מפולארין באלוגון שהכין ברחבה לברזילאי ונדרסון שבעט פנימה. המגן הימני ספג צהוב שני בדקה ה-75 והשאיר את מונאקו ב-10 שחקנים, אבל יוסוף פופאנה בעט שטוח אל הרשת בדקה ה-85 אחרי עוד הכנה של באלוגון, וגם פנדל מצמק של בנז'מן בוריז'ו בדקת הסיום לא מנע ניצחון של הקבוצה מהנסיכות אחרי שלושה משחקי חוץ שבהם צברה נקודה בלבד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פולארין באלוגון שחקן מונאקו בין שחקני ראן. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
בישל בין בלמי ראן. פולארין באלוגון/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

משחקי יום ראשון:

ניס - ריימס
שטרסבורג - לה האבר
קלרמון - ליל
מץ - ברסט
ליון - טולוז
לוריין - מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully