וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברג'יל ימשיך לפתוח בחוד אשדוד, טישיירה יהיה בסגל הפועל פ"ת

שתי הקבוצות המעודדות ינסו להמשיך במומנטום: אשדוד תמשיך עם אותו הרכב מנצח מלבד שחף שיחליף את סלינאס, עידן ורד צפוי לפתוח במקום ריקן (שבת, 15:00)

מחזור 8הסתיים09/12/2023
הפועל פתח תקוה
  • בני (86)
1:1
  • (90, פנדל) הקשר
מ.ס. אשדוד
תקציר: הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

הפועל פתח תקוה

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים והתיקו מול הפועל חיפה, בהפועל פתח תקוה ינסו להמשיך במומנטום מול מ.ס אשדוד (שבת,15:00). למאמן המלאבסים עופר טסלפפה אין ממילא סגל ארוך מדי והוא לא צפוי לעשות יותר מדיי שינויים בהרכב. עידן ורד שפתח מול הפועל חיפה על הספסל יפתח בהרכב במקומו של אבי ריקן הפצוע. "ברור שאנחנו רוצים להמשיך במונטום אבל חשוב מזה, אשדוד היא קבוצה בערך בסדר גודל שלנו וחשוב דווקא במשחקים כאלה לנצח ולצבור יתרון", אמר שחקן בקבוצה. בחוד ישנה התלבטות בין איתי שכטר לרז שטיין. אנדרה טישיירה נחת ויהיה כבר בסגל. ישנה התלבטות אם לתת לו לפתוח אך ייתכן שיתחיל על הספסל וייכנס במהלך המשחק.

רוי נאווי חוגג יחד עם שחקני הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
רוי נאווי חוגג יחד עם שחקני הפועל פתח תקוה/מאור אלקסלסי

מ.ס. אשדוד

אחרי הניצחון על הפועל ת"א, מ.ס אשדוד תנסה להמשיך במומנטום החיובי. התחושות אופטימיות בקרב הדרומיים לאחר שהשיגו את ניצחון הבכורה שלהם בליגה העונה. אלי לוי צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח לו את המשחק, פרט ללוקאס סלינאס אשר נפצע בהתמודדות. אלעד שחף צפוי להיות זה שיחליף אותו ב-11, וכוכב הניצחון רביד אברג'יל ימשיך לקבל את הקרדיט מהמאמן בחוד ההתקפה.

בנוסף לסלינאס, אשדוד תחסר גם את צמד הזרים שלה - אבנעזר ממאטה ומרטין נדזי - כאשר הראשון מוכן לחזור ארצה, אך מתמודד עם בעיות בירוקרטיות מסובכות שמונעות זאת ממנו.

גיל כהן ימשיך להיעדר גם כן עקב הפציעה שספג. כוכב הקבוצה מוחמד כנעאן, אשר מתאושש מהקרע ברצועה הצולבת באפריל, חזר לאימוני הקבוצה וצפוי לחזור בשבועיים הקרובים לסגל. ועד אז אשדוד תנסה להישאר עם הראש מעל המים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא לעצור. אשדוד/לירון מולדובן

טריוויה

* מפגש ראשון בין הקבוצות בליגת העל מאז מאי 2015, אז הפועל פתח תקוה ניצחה 2:4 באשדוד וירדה ללאומית. יריבתה הצטרפה אליה שבוע לאחר מכן.

* משחק הליגה האחרון ביניהן בלאומית הסתיים ב-0:0 (אפריל 2016), אבל בליגת העל הובקעו שערים בכל 29 המפגשים האחרונים, מאז התיקו המאופס בנובמבר 2002 באורווה. גם אז, אגב, הן פתחו את המחזור השמיני במשחק צהריים.

* הפועל פתח תקוה תנסה לרשום ניצחון בית שלישי ברציפות - דבר שלא עשתה בליגת העל מאז פברואר-אפריל 2011. אז, למלאבסים היה רצף של חמישה ניצחונות ביתיים, כולל 1:3 על מ.ס. אשדוד.

* אשדוד היא הקבוצה היחידה בליגה שבמשחקי החוץ שלה לא נכבשו שערים במחצית הראשונה. הפועל פתח תקוה עדיין לא ספגה לפני ההפסקה במשחקי בית.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט3)
ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully