וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם בלי אבנים: מארסיי הביסה 0:3 את ליון האומללה

אובמיאנג בישל לוויטיניה ומוריו וחתם בעצמו את התוצאה במשחק ההשלמה מהמחזור ה-10. האורחת נותרה עמוק במקום האחרון. איטליה: פיורנטינה עלתה לרבע גמר הגביע לאחר ניצחון בפנדלים על פארמה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12/ספורט1

בסוף אוקטובר רגמו אוהדי מארסיי באבנים את האוטובוס של ליון וגרמו לפציעתו של המאמן פאביו גרוסו ולדחיית המשחק המרכזי של המחזור ה-10 בליגה הצרפתית. הערב (רביעי) נערך המשחק הדחוי, כבר בלי גרוסו שפוטר מליון, ונועלת הטבלה המשיכה בעונה הקטסטרופלית שלה והובסה 3:0 בסטאד ולודרום.

ג'נארו גאטוזו, שהיה מועמד לאמן את ליון לפני גרוסו ובסופו של דבר מונה לאחר מכן למאמן מארסיי, הפתיע עם מערך של שלושה בלמים לראשונה העונה והציב את ויטיניה בחוד לצד פייר אמריק אובמיאנג. השילוב בין השניים עבד היטב בדקה ה-21 עם הכנה של הסילון מגאבון לפורטוגלי ששבר בצורת בת כארבעה חודשים בליגה. ארבע דקות לאחר מכן אובמיאנג פרץ מצד שמאל והרים למייקל מוריו שנגח פנימה מקרוב. שער בכורה למגן הפנמי שהחליף בהרכב את ג'ונתן קלוס.

ליון, במשחקה השני עם פייר סאז' על הקווים ועם תלבושת שלישית מוזרה במיוחד, לא סיכנה אפילו פעם אחת את המסגרת ובדקה ה-55 ספגה את השלישי מרגלי אובמיאנג (ויטיניה החזיר לו בישול) ורשמה הפסד תשיעי העונה. היא במקום האחרון ובמרחק חמש נקודות מלוריין המדורגת 16, במקום המוליך למבחנים. מארסיי רשמה ניצחון שני השבוע והתקדמה למקום השמיני.

מקסנס קאקרה שחקן ליון לפני ויטיניה שחקן מארסיי, מאחור אלכסנדר לקאזט. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
עם מדים מוזרים כאלה, ירידת ליגה היא בהחלט אפשרות ריאלית. מקסנס קאקרה לפני ויטיניה/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

בגביע האיטלקי, פיורנטינה ניצלה מהדחה ועלתה לרבע הגמר בזכות ניצחון בפנדלים על פארמה. האורחת מליגת המשנה הובילה 0:2 משערים של אדריאן ברנאבה (21) ואנז'-יואן בוני (23), אבל ריקרדו סוטיל בישל לאמבלה אנזולה שהפציץ לחיבורים בדקה ה-83 וכפה בעצמו הארכה עם פנדל בדקה ה-89. בדו-קרב מהנקודה הלבנה בעט דניס מאן הרומני לקורה, חברו דריסה קמארה החמיץ לאחר מכן ופארמה נפרדה מהמפעל. פיורנטינה ניצחה 1:4 ומחכה ברבע הגמר למנצחת בין אינטר לבולוניה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

משחקי המחזור ה-15 בליגה הצרפתית:

שישי, 22:00: מונפלייה - לאנס

שבת, 18:00: ראן - מונאקו
שבת, 22:00: פריז סן ז'רמן - נאנט

ראשון, 14:00: ניס - ריימס
ראשון, 16:00: שטרסבורג - לה האבר
ראשון, 16:00: קלרמון - ליל
ראשון, 16:00: מץ - ברסט
ראשון, 18:05: ליון - טולוז
ראשון, 21:45: לוריין - מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully