וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה: "הגיעה לנו תוצאה אחרת". אברג'יל: "חיכיתי לזה הרבה זמן"

הפועל ת"א שלטה לחלוטין נגד אשדוד, אבל שוב הפסידה. בלוריאן: "מאוד מתסכל". החלוץ הצעיר כבש צמד והתרגש: "תחושה נפלאה"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד הערב (שלישי) 2:1 למ.ס. אשדוד. האדומים - הערב בלבן - ספגו הפסד שני בתוך שלושה ימים והמאמן החדש בורחה למה עדיין ללא נקודות. הערב האורחים שלטו לחלוטין וגם הצליח להגיע לרחבה של אשדוד, אבל קיבלו החלטות לא טובות וכשכבר הגיעו להזדמנויות, הם החמיצו את רובן. מאוויס צ'יבוטה הורחק בתוספת הזמן ולא ישחק ביום שבת נגד הפועל חדרה.

"מה היה חסר? השערים", אמר המאמן בורחה למה, "יצרנו הרבה מצבים וזה שיפור לעומת המשחק הקודם. הגיעה לנו תוצאה אחרת. נמשיך לעבוד קשה, לקום מזה ביחד - אנחנו מפסידים ביחד ומנצחים ביחד. חדרה בשבת? נבוא לנצח, יש לנו כמה ימים להתכונן".

אור בלוריאן שחזר להרכב וכבש שער מצמק: "מאוד מתסכל, הגענו להמון מצבים והם הגיעו ל-2-3 וניצחו. מי שלא כובש סופג. ידענו שהמשחק יתפתח ככה, ראינו שהם מבזבזים זמן מההתחלה. החזרה להרכב? ההצלחה של הקבוצה היא גם הצלחה שלי, ברגע שמפסידים זה לא שווה כלום - לא גול ולא כלום".

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. לירון מולדובן
עדיין ללא נקודות. למה/לירון מולדובן

באשדוד חגגו ניצחון ליגה ראשון העונה, שהספיק גם לעלייה (לפחות זמנית) מעל הקו האדום. המאמן אלי לוי אמר: "האוויר שלנו זה הניצחונות. בשבת האחרונה השחקנים עבדו קשה, הגענו לבאר ולא שתינו - והיום תרגמנו את זה לשערים. זה הרבה יותר מגיע לשחקנים האלה מלכל אחד אחר, הניצחון הזה הוא נטו שלהם. אמרתי לשחקנים שרק ביחד יש לנו סיכוי להצליח, אנחנו תלויים אחד בשני או שנהיה תלויים אחד ליד השני".

אשדוד הסתגרה לאורך מרבית המשחק ולוי אמר: "אף אחד לא הולך אחורה בגלל פחד וזו לא הוראה שלי, אבל טבעי שהלכנו אחורה אחרי רצף כזה של תוצאות. יצאנו למתפרצות, זה היה חלק מתכנית המשחק".

על רביד אברג'יל שכבש צמד שערים ראשונים בקריירת הבוגרים: "הוא ילד מדהים שמשחק אצלי כבר ארבע שנים, גם בנוער. הוא לא חלוץ טבעי, אבל בשבת הוא זה שהגיע למצבים והחמיץ והיום הוא בא על שכרו. מגיע לו, הוא עובד קשה".

אברג'יל עצמו אמר: "תחושה נפלאה, חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן. אני שמח שהצלחתי לתת לקבוצה שלוש נקודות. יכולנו לנצח מוקדם יותר העונה, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אני מקדיש את הניצחון הזה להורים שלי שיש להם יום נישואין, וגם לחיילים ששומרים עלינו ושרק יישארו בריאים".

עוד בוואלה!

הראשון לציון: אברג'ל כבש צמד, אשדוד ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

לכתבה המלאה
שחקני מ.ס. אשדוד, נועם מוצ'ה, רביד אברג'יל. לירון מולדובן
הקדשה להורים ולחיילים. אברג'יל מקבל ברכות מחבריו/לירון מולדובן

ביום שבת מ.ס. אשדוד תתארח אצל הפועל פתח תקוה והפועל תל אביב תארח את הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully