וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי נאווי: "הטעות ישבה לי בראש", רוני לוי: "לא שיחקנו כדורגל ב-0:1"

מאמן הפועל חיפה כעס על ה-1:1 מול הפועל פתח תקוה: "היה לי מה להגיד לשחקנים". סרדל: "לא אשן בלילה בגלל ההחמצה". הקשר שהשווה לאורחים: "הוותיקים נותנים לנו ביטחון"

מחזור 7הסתיים05/12/2023
הפועל חיפה
  • סרדל (21)
1:1
  • (85) נאווי
הפועל פתח תקוה
תקציר: הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

אחרי שניצחה בחוץ את הפועל תל אביב במשחק החזרה מהפגרה, הפועל חיפה קיבלה משחק "נוח" על הנייר מול הפועל פתח תקוה בבית. נכון שלבית אין יותר מדי חשיבות בתקופה שהליגה משוחקת בלי קהל, אבל מבחינה מקצועית חיפה היתה נחותה מיריבתה, שהשוותה לקראת הסיום ב-1:1 בחיפה. הקבוצה של רוני לוי ניצלה טעות של רוי נאווי כדי לעלות ליתרון במחצית הראשונה, אבל נאווי עצמו השווה ולולא כמה הצלות של ג'רפי והחמצה גדולה של עידן ורד, המלאבסים גם היו מנצחים.

עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
יכול להיות מרוצה ממה שראה. טסלפפה/מאור אלקסלסי

עופר טסלפפה סיכם נכון את המשחק: "הרגיש לנו שאנחנו עוד רגע מנצחים. נתנו מתנה שעלתה לנו ביוקר, אבל הראינו אופי במחצית השנייה ועם קצת ריכוז גם יכולנו לנצח. אמרנו בסיום לרוי נאווי שהוא נתן והוא לקח. הוא ילד מדהים ושחקן מצוין. הוותיקים אוהבים כדורגל וצריך לתת להם לשחק. יש להם השפעה מדהימה על הצעירים, הם מנהיגים ועוזרים המון לקבוצה, לא רק מקצועית. כיף שיש לך שחקנים כאלה. גם כשהם עולים מהספסל, הם עושים את זה בלי אגו. הפועל פתח תקוה כבר שלוש שנים מוציאה יותר מסך חלקיה".

רוי נאווי כובש השוויון אמר: "המהלך הזה של הטעות ישב לי בראש בהתחלה, וכל החבר'ה באו והרימו אותי. הם אמרו לי: 'אנחנו איתך, הכול טוב, אתה תחזיר'. ובדקה ה-85 קרה מה שקרה. הוותיקים נותנים לנו ביטחון, אנחנו באים ומשחקים עד הדקה האחרונה. אנחנו רוצים להמשיך בשגרה גם בשביל האוהדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רוני לוי מאמן הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

רוני לוי נשמע מאוכזב וכעוס בסיום: "היום היה לי מה להגיד לשחקנים. לא אהבתי את מה שהיה. היינו צריכים לשחק יותר כדורגל ב-0:1 ולפחות לא לספוג ככה בקלות, בטח לא במצב נייח. חבל, אבל היו גם דברים טובים. יש לנו לאן להתקדם וביום ראשון כבר יש עוד משחק, מקווה שנתקן בו. נגד הפועל תל אביב הגענו להרבה מצבים והחמצנו, גם היום אפשר היה להכריע את המשחק. בגלל המצב אנחנו בסוג של תחילת עונה, הקצב הוא לא כמו שאנחנו רוצים. עשיתי חילופים כדי להכניס דם טרי ולצערי זה לא עבד".

על האדום של מוחמד קמארה: "לא ראיתי את המהלך. אם עשה משהו שלא צריך לעשות, נטפל בזה במסגרת הקבוצתית".

לירן סרדל על ההחמצה בדקה ה-65: "ידענו שיהיו שטחים כשהם ינסו להשוות אם נחטוף כדורים. לצערי הכדור עלה לי, אולי הייתה קצת עייפות. הייתי חייב לכבוש, אני לא אשן בלילה בגלל זה. למרות השער שלי, זה לא הספיק כדי לנצח. היינו צריכים לצאת מפה עם שלוש נקודות, זה לא יכול לקרות בבית. דווקא השנה אנחנו מראים אופי. במשחקים הראשונים חזרנו מפיגור כמה פעמים, משחק אחרון הובלנו 0:1 ושמרנו על התוצאה. פה קצת פקששנו, אבל יש קבוצה טובה ואני מאמין שנעשה דרך יפה השנה".

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: חיפה

המשך המחזור השביעי

רביעי, 19:45: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים (ספורט4)

10 בינואר, רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully