וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: "הלבישו על אנשים תיק"

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 7:36

האדומים טוענים כי בעלי התפקיד במועדון שעוכבו לחקירה בעקבות ביזוי הטקס בבאר שבע לא קשורים לאירוע: "אם היו מגיבים למעורבים, לא היו לנו טענות". הקפטן טימור התייחס לאירועים: "היה לי קשה לשמוע את הקריאות"

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

יום סוער עבר על הפועל תל אביב אמש (שני) לאחר האירוע המכוער בו ביזו חלק מאוהדי הקבוצה טקס לזכרי השוטרים שנפלו במלחמה במהלך המשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון האחרון.

במועדון החליטו לנקוט צעד נגד אותם אוהדים ולשלול את המנוי שלהם ואת האפשרות לרכוש כרטיסים, וישקלו לשנות את ההחלטה אם אותם אוהדים יתנצלו בפני משפחות הנופלים. לאחר מכן החליטו באיגוד הכדורסל להעמיד את הקבוצה לדין על האירוע בסעיף של התנהגות לא הולמת של אוהדים, כשהתובע דורש קנס כבד.

אלא שהדרמה האמיתית התרחשה ברמה המשטרתית. משעות הצהריים עוכבו ארבעה אנשים - שני בעלי תפקיד במועדון, אחד מהם חבר ועד מנהל והשני נציג שמחבר בין האוהדים לקבוצה, ושני אוהדים נוספים, אחד מהם קטין, ונחקרו במשך שעות ארוכות במשטרת באר שבע. לבסוף הוצא נגדם צו הרחקה של 60 יום מכל אירוע ספורט.

אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לדרייב אין לפני הדרבי בחצי גמר גביע ווינר. לירון מולדובן
אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

בהפועל תל אביב הופתעו מעצם החקירה וההחלטה נגד שני בעלי תפקיד במועדון, כשבקבוצה חוזרים וטוענים כי השניים לא היו ביציע בוודאות במהלך הטקס, וכי ההחלטה הזויה בעיניהם. "לא ברור מאיפה המידע הזה של המשטרה, אבל השניים הללו לא קשורים לאירוע", אמרו במועדון, "לקחו שני אנשים ופשוט הלבישו עליהם תיק".

אחד מאנשי הקבוצה סיפר כי הייתה תחושה שהמשטרה לא תעבור על כך לסדר היום: "שיהיה ברור, אנחנו החלטנו לפעול כי אנחנו חושבים שהאוהדים חצו קו אדום, אבל המשטרה טעתה פה. אם מגיעים לכל אחד מהאוהדים שהיו מעורבים באירוע, לא היו לנו טענות, אבל נפלו על אנשים שלא קשורים. אנשים שעובדים למען ילדי העוטף בין היתר".

במקביל התייחס אתמול קפטן הקבוצה בר טימור להתנהגות האוהדים במשחק וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "היה לי קשה לעמוד אתמול ולשמוע את הקריאות שביזו את זכר השוטרים. כולנו עוברים תקופה כל כך קשה וכואבת אבל עזבנו הכל בשביל לתת לכם, לקהל שלנו, לקהילה שלנו קצת נחמה. משחקנים דרך המאמנים, הצוות וההנהלה - כולנו התגייסנו, תרמנו, חיבקנו, ניחמנו. אז די, חלאס, אין לזה מקום פה, לא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully