וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תרחיק ממשחקיה את האוהדים שביזו את הטקס לשוטרים

4.12.2023 / 17:41

דירקטוריון הקבוצה הודיע כי מנויי אותם אוהדים יישללו ותימנע מהם האפשרות לרכוש כרטיסים למשחקים, אלא אם יתנצלו בפני משפחות החללים ואז תישקל האפשרות לאפשר את חזרתם ליציעים. תובע איגוד הכדורסל דורש להשית קנס כספי כבד

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שני) כי תרחיק מכל משחקיה את אוהדי הקבוצה שאתמול ביזו את טקס ההנצחה שנערך לפני המשחק לזכר השוטרים שנפלו ב-7 באוקטובר. כידוע, חלק מהאוהדים ביציע, כנראה שבעיקר מארגון האולטראס שהתעמת לא אחת עם שוטרי משטרת ישראל בשנים האחרונות, בחר לבזות את הטקס עם שירים, קללות וקריאות נגד המשטרה, על אף שבני משפחה של הנופלים נכחו באולם.

"בעקבות האירוע אמש (א') במשחק מול הפועל ב"ש, החליט דירקטוריון הפועל שלמה ת"א כי יישלל המנוי והקבוצה לא תמכור כרטיסים לאותם אוהדים המהווים קומץ שאינו מייצג את אוהדי הקבוצה כולה, אשר רובם המכריע התנער מהתנהגות זו ואף גינה אותה", נמסר מהפועל תל אביב היום.

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

עם זאת, האדומים הבהירו כי "הקבוצה תשקול להחזיר את המנוי/מכירת כרטיסים רק לאחר הבעת התנצלות אישית וכנה בפני משפחות החללים. עוד הוחלט, כי אוהד הקבוצה אשר ינהג באופן דומה בעתיד ויבזה טקס זיכרון מכל סוג שהוא - יורחק מיידית מהמגרשים".

כזכור, מעבר להודעות הרשמיות מטעם המועדון שפורסמו אתמול וגם כעת, יצאו תגובות גם של הבעלים עופר ינאי והנשיא אבי זיידנברג, כשגם הסמל תומר גינת סיכם במילה אחת את תחושתו וצייץ: "מתבייש". מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצטרפו לגינויים.

ביום חמישי הפועל תל אביב תעמוד לדין באיגוד הכדורסל בגין "התנהגות בלתי הולמת של אוהדים". התובע דורש קנס כספי כבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully