וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונארומה הורחק אחרי עבירה קשה, פ.ס.ז' ניצחה 0:2 בלה האבר

השוער בעט בחזהו של קאסימיר והורחק בדקה העשירית, ובחיסרון מספרי אמבפה (23) ו-ויטיניה (89) הגדילו את הפער בפסגה לארבע נקודות. ניצחונות 0:2 זהים לליל, מונאקו ומארסיי

השער העצמי הביזארי של שוער המבורג/מתוך טוויטר

אמנם זה לא היה פשוט, אך פריז סן ז'רמן המתאוששת מפתיחת עונה מקרטעת בליגה הצרפתית רשמה היום (ראשון) ניצחון ליגה שביעי ברציפות כשגברה 0:2 בחוץ על העולה החדשה לה האבר במחזור ה-14. מונאקו השלישית גברה 0:2 על מונפלייה, ליל הרביעית ניצחה באותה תוצאה את מץ וכך גם מארסיי במשחק המרכזי מול ראן.

לה האבר - פריז סן ז'רמן 2:0

הפריזאים הגיעו למפגש אצל העולה החדשה במצב רוח חגיגי עם שמות השחקנים על החולצות בקוריאנית ועם לי קאנג-אין הקוריאני ב-11, אבל המשחק הפך לחגיגי הרבה פחות כאשר האורחת קיבלה שתי בשורות מתסכלות בעשר הדקות הראשונות. כבר בדקה השמינית נאלץ פביאן רואיס לפנות את מקומו למנואל אוגרטה אחרי שנפצע, וכעבור שתי דקות בלבד נותרה האלופה בעשרה שחקנים. ג'אנלואיג'י דונארומה יצא מהרחבה ועם רגל גבוהה פגע בחזהו של קאסימיר, מה שהוביל לכרטיס אדום ישיר.

שוער המשנה ארנאו טנאס עלה מהספסל ועשה את שלו עם שער נקי, ומי ששוב עשה את העבודה בצד ההתקפי הוא קיליאן אמבפה. הכוכב העלה את פ.ס.ז' ליתרון עם בעיטה יפה מקצה הרחבה שפגעה בקורה ומשם פנימה וקבע 0:1. לה האבר שרושמת פתיחת עונה טובה ומדורגת באמצע הטבלה מתחה את לואיס אנריקה עד לדקה ה-89, אז ויטיניה סגר סיפור עם השער השני של הקבוצה מעיר האורות. בזכות הניצחון פ.ס.ז' פתחה פער של ארבע נקודות בפסגה מניס, שהפסידה בשבת 1:0 לנאנט.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הפער בפסגה גדל. אמבפה/רויטרס

מונאקו - מונפלייה 0:2

הקבוצה מהנסיכות הובסה 5:2 בפריז במחזור הקודם, אבל זה עדיין כאב פחות מה-4:0 הביתי שחטפה ממונפלייה באפריל האחרון. על כך היא נקמה חלקית עם ניצחון מול היריבה העצבנית בזכות ריבאונד של טאקומי מינאמינו בדקה התשיעית. פולארין באלוגון שוב הועדף על פני וויסאם בן ידר, אבל הקפטן נכנס כמחליף לאחר הרחקתו של הבלם האורח קיקי קויאטה (67) וסגר עניין בדקה השנייה של תוספת הזמן עם שערו השישי העונה. מונאקו צימקה את הפער מניס השנייה לשתי נקודות, הפסד חוץ שלישי ברציפות למונפלייה שמסובכת בתחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טאקומי מינאמינו שחקן מונאקו חוגג שער. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
כבש בפתיחה. טאקומי מינאמינו/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

ליל - מץ 0:2

הקבוצה של לאסלו בולוני קיוותה להשיג ניצחון חוץ שלישי ברציפות, אבל לא ניצלה שני פנדלים וירדה מנוצחת מול הרביעית בטבלה. לני יורו הצעיר גרם לפנדל הראשון, אבל השוער לוקא שבאלייה עצר את הבעיטה של סימון אליזור בדקה ה-29 ומנגד יוסוף יאזיג'י הטורקי כבש מקרוב (45+1) וג'ונתן דייויד דייק מהנקודה הלבנה כדי להכפיל (45+5) עם שני שערים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. מץ קיבלה כאמור פנדל נוסף, אבל שבאלייה שגרם לו ידע להדוף גם את הבעיטה של לאמין קמארה וכעת מאזנו בליג 1 עומד על שלוש עצירות מתוך חמישה פנדלים שנבעטו לו.

לוקא שבאלייה שוער ליל. Jean Catuffe, GettyImages
עצר שני פנדלים. לוקא שבאלייה/GettyImages, Jean Catuffe

מארסיי - ראן 0:2

מבין שתי הצרפתיות שהבטיחו ביום חמישי עליית שלב בליגה האירופית, רק אחת המשיכה לחייך גם בליגה. אחרי השלושער לרשת אייאקס ב-3:4 הדרמטי שכלל גם מספרת מרהיבה, פייר אמריק אובמיאנג שוב דייק מהנקודה הלבנה והעניק למארסיי יתרון בדקה השמינית אחרי עבירה של כריסטופר וו. הבלם הזיק לראן גם עם כרטיס אדום בדקה ה-61, ובחלוף ארבע דקות עזדין אונאחי המרוקני עבר בין שני שחקנים וירה נהדר בימין אל הרשת של האקס סטיב מנדנדה. גם הרחקתו של סוחט הפנדל אילימאן אנדיאיי בדקה ה-68 לא מנעה מג'נארו גאטוזו לעלות למקום התשיעי, כשמארסיי עדיין ללא הפסד ביתי העונה וספגה שער בודד. ראן, שהביסה בקלות 0:3 את מכבי חיפה ביום חמישי, לא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת ונותרה ללא ניצחון בסטאד ולודרום מאז ספטמבר 2017.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן מארסיי חוגג שער. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
עוד סלטה לאוסף. פייר אמריק אובמיאנג/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

משחקים נוספים

ברסט - קלרמון 0:3
לברסט: רומן דל קסטיו (20 בפנדל ו-51), מתיאס פריירה לאז'ה (34)

טולוז - לוריין 1:1
לטולוז: תייס דאלינחה (72). ללוריין: במבה דיינג (90+1)

המחזור ה-15 ייצא לדרך ביום שישי עם משחק החוץ של סגנית האלופה לאנס במונפלייה, כאשר למחרת תארח ראן את מונאקו והאלופה פריז סן ז'רמן תפגוש את נאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully