וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה זרים של מ.ס. אשדוד ייעדרו מול בני ריינה, שתעלה בהרכב התקפי

טימותי אוואני, אבנעזר ממאטה ומרטין אנדזי טרם שבו לישראל ולא יעמדו לרשותו של אלי לוי. מוחמד קבהא יחסר לשרון מימר, שהזהיר משאננות: "קרב קשה מול קבוצה שנלחמת על חייה"

מחזור 6הסתיים02/12/2023
מכבי בני ריינה
    0
      מ.ס. אשדוד
      תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

      מכבי בני ריינה

      מכבי בני ריינה תארח מחר את מ.ס.אשדוד ובקבוצה ביקשו מהשחקנים להתעלם מרעשי הרקע והדיבורים על ההרכב והסגל החסר של היריבה, על מנת להימנע משאננות לקראת ההתמודדות. כמו כן ערכו במועדון שיחה עם השחקנים הזרים, אודות טקס ההזדהות עם החטופים, שמתוכנן להיות לפני שריקת הפתיחה וזאת על מנת להימנע מתקלות או דברים בלתי צפויים, כפי שקרה עם הזרים של מכבי חיפה.

      לרשותו של המאמן שרון מימר יעמוד סגל כמעט מלא, כולל הבוליביאני הנרי ואקה, ששב לארץ ואף נכח הבוקר באימון הקבוצה. מי שלא ישחק הוא הקשר הפצוע מרוואן קבהא, כאשר גם לואי חלף אינו כשיר במאת האחוזים. מימר כהרגלו מתכנן הרכב התקפי, עם רבייעית שחקנים בחלק הקדמי, כאשר שלומי אזולאי ופרדי ורגאס יפתחו לצידם של קייס גאנם ומארק קוסטה.

      "אנחנו מאוד שמחים לחזור ולעשות את מה שאנחנו אוהבים", אמר המאמן שרון מימר לקראת המשחק. "כמובן שזה לא יהיה בראש נקי, והראש שלנו תמיד יהיה במחשבות על המצב בעזה, על החטופים, על החיילים שלנו ואנחנו מקווים שכולם יחזרו בשלום. נהיה חייבים לנסות לחזור למסלול ולשיגרה שלנו, ולנסות להחזיר את החיים של כל המדינה כמה שיותר לחיים ולא לעצירה, כדי לא לתת פרס לאוייבים שלנו. אני שמח שכולם חזרו ושכל השחקנים מאמינים בקבוצה ולא מפחדים להיות איתנו.

      על היריבה שמחכה לו מחר: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה שהתחילה את העונה בצורה לא טובה מבחינת התוצאות, אבל שיחקה די טוב לפי מה שראיתי. מצפים לקרב קשה מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה ונצטרך לבוא מוכנים מבחינה מנטלית וגם מקצועית כמו שעשינו לפני הפגרה הארוכה הזאת ואני מקווה להמשכיות"

      הנרי ואקה מכבי בני ריינה. קובי אליהו
      חזר ויהיה בסגל ריינה. ואקה/קובי אליהו

      מ.ס. אשדוד

      סופית, שלושה זרים של מ.ס. אשדוד ייעדרו מחר (שבת) מול בני ריינה (19:00). טימותי אוואני, אבנעזר ממאטה ומרטין אנדזי טרם שבו לישראל ולא יעמדו לרשותו של אלי לוי. הם מצטרפים אל מקבץ גדול של פצועים ובסך הכל עשרה משחקני הסגל וביניהם חמודי כנעאן, גיל כהן, טום בן זקן ושביט מזל לא ייצאו עם הקבוצה מחר לצפון.

      יחד עם זה חזרו כמה זרים ושחקנים בעלי אזרחות ישראלית, כך ש-11 סבירים בהחלט יעלו מחר על הדשא וינסו למרות כל הנסיבות לעשות משחק טוב כדי לחזור הביתה עם נקודות. באשדוד זוכרים שהם סוחבים את כל הליגה על הגב וכל נקודה חשובה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי
      קלארק רוברטסון שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
      סגל חסר. רוברטסון/לירון מולדובן

      טריוויה

      * בני ריינה בלתי מנוצחת אחרי חמישה מחזורים, כאשר בארבעה מקרים כבר ידעה לחזור מפיגור: ל-1:1 מול מכבי נתניה ומכבי תל אביב, ולניצחונות זהים 1:2 על בית"ר ירושלים והפועל חיפה.

      * ריינה ספגה שער אחד בכל אחד חמשת מחזורי הפתיחה. כמוה, גם מ.ס. אשדוד עדיין לא שמרה על רשת נקייה העונה.

      * מ.ס. אשדוד עם נקודה בלבד מתוך 15 אפשריות, לראשונה מאז עונת 2017/18. אז היא הפסידה גם במחזור השישי (1:0 למכבי חיפה בחוץ), לאחר מכן השיגה נקודה שנייה וחיכתה למחזור השמיני כדי לחגוג ניצחון בכורה.

      * בחיבור העונה הקודמת, לאשדוד יש ניצחון ליגה אחד בלבד ב-13 המשחקים האחרונים: 0:1 בטדי על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון לפני כחמישה חודשים.

      * אשדוד היא הקבוצה היחידה בליגה שבכל משחקיה עד כה היה שוויון במחצית. היא כבשה שער אחד וספגה אחד ב-45 הדקות הראשונות.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אוראל גרינפלד
      אצטדיון: גרין

      משחקי המחזור השישי:

      שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)
      שבת, 16:45: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה
      שבת, 17:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט4)
      שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
      שבת, 19:30: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

      ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)
      ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully