וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובאצ'ביץ': "לברק בכר יש שיטה וחזון, צריך לתת לו צ'אנס"

חלוץ העבר תומך במאמן הכוכב האדום ברקע הביקורת: "גם פפ לא השיג את המטרות שהוצבו בפניו בעונה הראשונה במנצ'סטר סיטי"

תקציר: וויבודינה - הכוכב האדום בלגרד 2:1/ספורט1

כשברקע נשמעים עוד ועוד קולות בסרביה נגד ברק בכר, המאמן הישראלי של הכוכב האדום בלגרד מקבל תמיכה מסמל גדול בכדורגל המקומי: דרקו קובאצ'ביץ'. בכר סופג ביקורת קשה מאז שהכוכב האדום הפסידה ליאנג בויז שלשום והודחה מאירופה, רבים דורשים לפטר אותו, אבל קובאצ'ביץ' דורש עוד סבלנות.

"לברק בכר יש שיטה וחזון, וצריך לתת לו צ'אנס", אמר חלוץ העבר, "גם פפ גווארדיולה לא השיג את המטרות שהוצבו בפניו בעונה הראשונה במנצ'סטר סיטי. בכר הכין את הקבוצה טוב ליאנג בויז, הכוכב האדום הייתה יותר טובה, אבל השחקנים החמיצו מצבים של 700 אחוז. ההפסד לא היה מוצדק, אבל זה הכדורגל".

קובאצ'ביץ' שיחק בכוכב האדום בלגרד עונה וחצי (1994-1996) וכבש 37 שערים ב-47 משחקי ליגה, מה שהוביל למכירה שלו לשפילד וונסדיי. בהמשל הבריק גם בריאל סוסיאדד שם הוא נחשב לאגדה, ושיחק גם ביובנטוס, לאציו ואולימפיאקוס. בנבחרת סרביה (יוגוסלביה / סרביה ומונטנגרו) כבש 10 שערים ב-59 משחקים.

קובאצ'ביץ' הוסיף: "הכוכב האדום קבוצה מצוינת. בוקארי, וואנג, גלזר, אנדיאיי - אלו שחקנים מעולים עם ערך גבוה שבסופו של דבר הקבוצה תהנה מהם וגם ממכירה שלהם. חשוב מאוד שהקבוצה תתרכז עכשיו בליגה ותזכה באליפות, ואין לי ספק שזה יקרה. הכוכב האדום היא הקבוצה הכי טובה בסרביה בפער גדול".

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Eurasia Sport Images, GettyImages
חוזר לליגה ביום ראשון. בכר/GettyImages, Eurasia Sport Images

המשחק הבא של הכוכב האדום יהיה נגד נאפרדאק בחוץ ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully