וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר וכל ה'מומחים' שהביא מישראל חייבים ללכת. אין להם מושג"

הביקורות בסרביה מחריפות, וגם הצוות הישראלי סופג אש יוקדת: "חייבים לשלם על כל השטויות שעשו, אין להם מה לחפש בבלגרד יותר"

תקציר: וויבודינה - הכוכב האדום בלגרד 2:1/ספורט1

הביקורות על ברק בכר בסרביה הולכות ומקצינות, ונראה שלפחות בתקשורת ישנה תמימות דעים: אחרי ההפסד ליאנג בויז וההדחה מליגת האלופות, המאמן הישראלי לא יכול להמשיך בתפקיד.

בין שלל העקיצות והקטילות של בכר, בלט הבוקר (רביעי) במיוחד טור של פרשן "בליק" מילוש שימנוביץ', שכינה את בכר ושאר חברי הצוות הישראלי שהביא איתו "חסרי מושג".

"בכר ניסה להונות אחרים, אבל הונה רק את עצמו ואת שחקניו. הגיע הזמן שיארוז את החפצים ויקח יחד איתו את ה'מומחים' שהביא מישראל", קראה הכותרת של המאמר, בה הפנו אצבע מאשימה לעבר בכר ועוזרו גיא ויזינגר.

"בכר ניסה לגלגל את האחריות לשחקנים אחרי המשחק, אבל ההוא נכנס לרחוב חד סטרי. לשחקנים יש בוודאות חלק באשמה, אבל בתור המאמן, האחריות הבלעדית תמיד עליך - במיוחד כשאתה חסר מושג בטקטיקה ואימון", כתבו.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
גם עוזריו לא יוצאים נקיים. בכר/רויטרס

על גיא ויזינגר, מאמן השוערים והאחראי על המצבים הנייחים, נכתב: "בכר הביא איתו שורה של 'מומחים' לבלגרד, כולל גיא ויזינגר שקיבל סמכויות נרחבות, וחייב עכשיו לקחת אחריות למרות נסיונו להיות איש צללים. העמידה של שחקני הכוכב האדום במצבים נייחים לא פחות משערורייתית. לא יעלה על הדעת שקבוצה רצינית כמו הכוכב האדום תספוג שוב ושוב בצורה כזאת ממצבים נייחים. אם בחמישה חודשים לא הצלחת ללמד את השחקנים שלך להימנע מטעויות שבני 13 עושים, אז מה התפקיד שלך בכלל? ברור שבכר והוא לא רציניים בכדורגל.

"המסקנה הסופית היא שלבכר אין יותר מה לחפש בבלגרד. אין לו מה לעשות על הספסל של הכוכב האדום. ברור שאין לו את הידע או הכישרון כדי להצדיק תקציבים כאלה. הכוכב האדום חייבת לגרום לו לשלם על כל השטויות שעשה בזמן קצר. הוא רימה את השחקנים שלו ואת הציבור הסרבי, אבל עכשיו שעון החול אזל וזה הזמן לשינוי, לפני שיהיה מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully