וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ במכבי תל אביב לקראת אלבה: "צריכים לנצח, אין תוצאה אחרת"

30.11.2023 / 11:03

הצהובים יקוו להתאושש מהתבוסה לריאל מדריד, במפגש עם הגרמנים שניצחו רק משחק אחד עד כה ביורוליג (21:05). קליבלנד: "אין משחקים קלים בליגה הזאת"

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

48 שעות אחרי התבוסה הקשה שנחלה בידי ריאל מדריד, מכבי תל אביב תשוב הערב (חמישי, 21:05) אל הפרקט בבבלגרד כשתארח בביתה הזמני את אלבה ברלין, נועלת טבלת היורוליג. המשחק יהיה השישי ברציפות של הצהובים בבירת סרביה, כשהמאזן שלהם עד כה הוא שני ניצחונות ושלושה הפסדים, כולל שני הפסדים רצופים.

הקבוצה ערכה אמש את האימון המסכם בשעות הצהריים המוקדמות בשל משחקה של הפועל תל אביב ביורוקאפ בערב באותו האולם, כולל תדריך וידאו שנועד לנסות ולכסות את הטעויות שנעשו נגד הבלאנקוס, ונקודות החולשה והחוזקה של הגרמנים. במכבי תל אביב סימנו כמפתח את הרצון להתחיל חזק את המשחק ולא לאפשר לאלבה לצבור ביטחון, כפי שקרה לחבורה של עודד קטש לא פעם מתחילת העונה. מאז המחזור השני הצליחה מכבי תל אביב להוביל רק שלוש פעמים בתום הרבע הראשון, שבו היא עומדת על פיגור ממוצע של 4.2 נקודות, כשגם בשאר הרבעים היא בפיגור, אך הרבע השני הוא הטוב ביותר שלה על הנייר.

לורנזו בראון מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
הזדמנות להתאושש. לורנזו בראון/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

בסביבת הקבוצה לא רוצים לשמוע תירוצים על הכנה קשה ותנאים לא אידיאליים, והלחץ לקראת מפגש עם יריבה כמו אלבה מורגש: "אחרי תבוסה כמו שספגנו, צריכים לנצח את המשחק הזה, אין תוצאה אחרת", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב אמש. "אלבה נמצאת במומנטום רע, יש לה פצועים, וגם איתם היא לא ניצחה כמעט. צריך להתעשת מיום שלישי ולחזור לשחק טוב בהרבה".

עוד בוואלה!

"סטירה לאגו": מכבי תל אביב כבר חטפה תבוסות, "אבל הפעם זה שונה"

לכתבה המלאה

אנטוניוס קליבלנד הוסיף לקראת המשחק ואמר: "אנחנו צריכים להתכונן לפי הבסיס, לעבור שחקן-שחקן ולהבין מה הם עושים טוב, מה הם עושים טוב כקבוצה, מה הם לא עושים טוב. יש לנו הזדמנות להתאושש מהר, לא צריך לחכות שבוע, יש לנו משחק תוך 48 שעות והזדמנות להשכיח את מה שהיה בשלישי, זה טוב בשבילנו. בטוח שזה לא יהיה משחק קל, זאת ליגה קשה, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לבוא בגישה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully