וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון התעלה במאני טיים, הפועל ת"א גברה 75:81 על בשיקטאש

נקודות מכריעות של הגארד (19 ו-7 אסיסטים) סידרו לאדומים ניצחון קריטי על יריבה ישירה במאבק על המקום השני בבית א' ביורוקאפ. גינת חזר

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

הפועל תל אביב עשתה הערב (רביעי) צעד חשוב בקרב על המקום השני בבית א' ביורוקאפ, עם ניצחון על יריבתה העיקרית במאבק: בשיקטאש הטורקית. האדומים, שאירחו את המשחק בבלגרד אחרי שהקבוצות החליפו ביתיות, שרדו מותחן בדרך ל-75:81 שבזכותו עקפו את בשיקטאש, שדווקא הגיעה אחרי ניצחון על מוליכת הבית - פריז באסקט.

הטורקים שנמצאים בעונה מצוינת גם בליגה שלהם, החזיקו בהובלה במשך רוב המשחק, אבל לא הצליחו לברוח וראו את ג'ייקובן בראון מתעלה ברגעי ההכרעה, מוביל את המהפך וגם קולע את הנקודות שהבטיחו במאני טיים את הניצחון לאדומים, שעלו למאזן 2:6 ונמצאים במקום השלישי עם משחק אחד פחות מלונדון ליונס (2:7), עליה גברו בסיבוב הזה.

עוד בשורה מצוינת מבחינתה של הפועל תל אביב היא חזרתו של תומר גינת, שנעדר בשלושת השבועות האחרונים בגלל פציעה. בשבוע הבא תתארח הקבוצה של דני פרנקו אצל צדביטה אולימפיה.

הפועל תל אביב חוגגת ניצחון. Djordje Kostic, GettyImages
הפועל תל אביב צלחה משחק לא פשוט/GettyImages, Djordje Kostic

קלעו להפועל תל אביב: ג'ייקובן בראון 19 (8/8 מהקו, 7 אסיסטים), ג'יילן הורד 15 (8 ריבאונדים, 2 חטיפות), בראיין אנגולה 11, קייל אלכסנדר 10 (6 ריבאונדים, 2 חסימות), קסבייר מנפורד 8 (6 אסיסטים, 2 חטיפות), בר טימור 7, עידן זלמנסון 6, ג'ון הולנד 3, תומר גינת 2 (7 ריבאונדים).

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקני הפועל תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
חגיגות אדומות על הספסל/אתר רשמי, Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1:

הורד ואנגולה הובילו את הפועל ל-2:6 בפתיחה, אבל דרק נידהם קלע לבדו את 8 הנקודות הראשונות של הטורקים והפך ל-7:8, לפני שמת'יו מיטשל הוסיף שלשה. אנגולה עם 4 רצופות דאג להוריד ל-13:12, ובראון העלה נקודות ראשונות על הלוח אחרי 3 אסיסטים, כדי לשמור על הפרש נקודה. לייטון האמונדס הגדיל ל-14:18 עבור בשיקטאש, מיטשל השאיר את הפער בעינו לאחר סל של מנפורד, ובהמשך העלה את היתרון ל-6. זלמנסון ובראון דאגו לשוויון, ייז'יט ארסלאן קבע 24:26 לאורחת בסוף הרבע.

ג'יילן הורד, הפועל תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
ג'יילן הורד מטביע/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 2:

הולנד הפך בשלשה וטימור קלע סל ראשון, אבל 5 רצופות של האמונדס הביאו ל-29:31. גינת השווה, אנחל דלגאדו קלע אחת מהקו ומנפורד החזיר את היתרון לאדומים, לפני שאלכסנדר הגדיל אותו ל-3. דלגאדו בדקות טובות הוסיף עוד 4 נקודות, הורד הפך זמנית ונידהם בשלשה קבע 37:39. אלכסנדר ניצל חטיפה של אנגולה כדי להשוות, נידהם שוב קלע ואנגולה איזן ל-41:41 בהפסקה.

בר טימור, הפועל תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
בר טימור מחפש את הדרך לסל/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 3:

מיטשל וג'ונה מת'יוז פתחו פער של 4 לבשיקטאש, אנגולה ענה בשלשה וגם טימור צלף אחת, שהגיעה אחרי סל של מיטשל והשוותה ל-47:47. נידהם קלע מהקו אחרי סל ועבירה, טימור הוסיף עוד 2 נקודות ודלגאדו עשה זאת בעצמו בצד השני. בראון צימק מהקו ל-52:51, מת'יוז עם 5 רצופות הגדיל ל-6 הפרש. מנפורד וזלמנסון הקטינו עם סל כל אחד, ברק אוגורלו רשם נקודת עונשין, הורד החזיר בסל. מת'יוז פגע מחוץ לקשת, אבל בראון השיב באותו מטבע - 61:60. אחרי נקודות של אוגורלו, בראון ניצל עבירה טכנית לספסל הטורקי וזלמנסון עם עוד קליעות עונשין השווה ל-63:63.

ג'ייקובן בראון חוגג עם ספסל הפועל תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
התעלה במאני טיים. בראון חוגג עם הספסל/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 4:

מיטשל ודלגאדו ניסו לשמור על היתרון בעוד שהורד ואלכסנדר דאגו להשוות בצד השני, הקנדי העלה ל-67:69 אבל מיד מת'יוז ירה 5 רצופות ושם את בשיקטאש ב-69:72, כ-5 דקות לסיום. אלא שאותו מת'יוז ספג עבירה טכנית, ובראון שתרגם אותה לנקודה מהקו, הוסיף לאחר מכן סל שקבע שוויון. האמונדס קלע זריקת עונשין, מנפורד דייק ב-2 כאלו. האמונדס העניק לאורחת את היתרון האחרון שלה במשחק, לפני שאלכסנדר הפך, בראון הגדיל בסל גדול ואז סגר עניין בקליעות מהקו. אנגולה הוסיף עוד נקודה וקבע את תוצאת הסיום, 75:81 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully