וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים יקבלו הזדמנות שהם חיכו לה ויצטרכו להוכיח את עצמם"

30.11.2023 / 9:26

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי במסיבת עיתונאים לקראת משחק החזרה נגד מכבי בני ריינה (שבת, 19:00): "אנחנו נהיה מוכנים. אנדזי לא חזר כי אושפז, הוא מדבר על מלריה"

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

מ.ס. אשדוד הייתה הקבוצה שנפגעה יותר מכל בכמעט חודשיים האחרונים. היא לא הצליחה לחזור להתאמן בעקבות ירי מאסיבי לעבר העיר, נותרה עם 12 שחקנים סגל בלבד שהתייצב לאימונים והייתה ממובילות המאבק לדחיית הליגה. בשבת ב-19:00 היא תשוב לשחק כאשר תתארח אצל מכבי בני ריינה, שסירבה השבוע לדחייה נוספת של ההתמודדות לבקשת מ.ס. אשדוד.

נועלת הטבלה תתארח בצפון כשהיא בין השאר ללא שלושה מהזרים, טימותי אוואני, אבנעזר ממאטה ומרטין אנדזי שטרם שבו לארץ. לקראת המשחק מול המדורגת חמישית שטרם הפסידה העונה, התייצצב היום (חמישי) המאמן אלי לוי למסיבת עיתונאים והבהיר כי הקבוצה תגיע מוכנה וללא תירוצים.

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"נתפסנו לא מוכנים". אלי לוי/קובי אליהו

"אשדוד הייתה אחת הערים הכי מטווחות, היה מאוד קשה", אמר תחילה לוי, "אני לא יודע אם זה נכון לחזור עכשיו לשחק או לא, אבל זה לא משנה - עובדתית אנחנו חוזרים. אנחנו נהיה מוכנים. קראתי בתקשורת על כך שהמועדון ניסה לדחות את המשחק נגד ריינה, אבל אם היו שואלים את דעתי אז זה לא רלוונטי ולא מעניין, כי גם ככה יש שלושה ימים אחר כך משחק נגד הפועל תל אביב".

על הזרים שלא חזרו הוסיף: "שלושתם אמורים לחזור. לצערי נתפסנו לא מוכנים במלחמה ובגלל בעיות ויזה אוואני וממאטה לא יכולים לחזור כרגע, אבל הם כן יגיעו. מרטין הרגיש קצת לא טוב ואושפז, עכשיו הוא מדבר על מלריה, אבל בגדול כולם צריכים לחזור ונקווה שכמה שיותר מהר. יש לנו סגל גדול ושחקנים יקבלו הזדמנות שהם חיכו לה הרבה זמן ויצטרכו להוכיח את עצמם. נשחק עם מי שנמצא ואני סומך עליהם במאת האחוזים".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully