וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מהזרים טרם חזרו לארץ, 0:2 לאשדוד על ירמיהו חולון במשחק הכנה

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 13:53

טימותי אוואני, אבנעזר ממאטה ומרטין אנדזי עדיין לא חברו לקבוצה, כאשר לגבי שני הראשונים הבעיה טכנית בלבד. הקשר טען בהתחלה שאינו מגיע בגלל האירועים בארץ, אך כעת טוען שהוא חולה. בוטאקה ואברג'יל כבשו מול היריבה מליגה א' במשחק ההכנה האחרון לקראת חזרת הליגה

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

חמישה ימים לפני חזרת ליגת העל באופן רשמי, ובאשדוד עדיין סופרים שלושה זרים שטרם הצטרפו לקבוצה. איש מהזרים לא אמר שהוא לא מגיע לארץ, אבל עדיין הקבוצה לא קיבלה מהפגרה הארוכה את טימותי אוואני, אבנעזר ממאטה ומרטין אנדזי.

מבין השלושה, אוואני וממאטה אמורים להגיע ב-48 השעות הקרובות, אחרי שהבעיה לגביהם היתה טכנית וקשורה לויזות שלהם. לעומת זאת, לא ברור מה יעלו בגורלו של אנדזי, שבהתחלה אמר שהוא לא מגיע בגלל האירועים בארץ וכעת טוען שהוא פשוט חולה וצריך להיות בהשגחה רפואית. באשדוד נמצאים בקשר עם כל השלושה, ולגבי השניים הראשונים קיימת הערכה שהם יגיעו עד יום רביעי.

כזכור, לאשדוד ניתנה אפשרות לבקש החרגה מהמחזור בשבת נגד בני ריינה, אבל ההערכה היא שלמרות הבעיות הקבוצה תתייצב למשחק ואפילו שריינה לעצמה מלון בצפון. הבוקר תקיים הקבוצה משחק אימון מול ירמיהו חולון, אחרי שביום שישי סיימה את משחק האימון שלה מול הפועל באר שבע ב-1:1.

מרטין אנדזי, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
באשדוד מקווים שהוא יחזור. מרטין אנדזי/לירון מולדובן

הקבוצה ערכה הבוקר (שני) משחק הכנה ראשון לקראת חזרת הליגה, ובו ניצחה 0:2 את ירמיהו חולון בליגה א', באצטדיון בחולון. שלו הרוש בישל לג'ורדן בוטאקה את השער הראשון, את השער השני כבש רביד אברג'יל.

ההרכב שפתח: אריאל הרוש, זוהר זסנו, עוביידה חטאב, קלארק רוברטסון, דויד קופרמן, שלו הרוש, ג'ורדן סבן, לוקאס סלינאס, ג'ורדן בוטאקה, אליה גטהון, רביד אברג'יל.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully