וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ביקשה לדחות, ריינה סירבה. המשחק ביניהן בשבת

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 9:44

אשדוד, שבקושי התאמנה במהלך המלחמה ושלושה מהזרים שלה טרם חזרו, קיוותה לדחייה נוספת. המנהלת אישרה החרגה, אבל ריינה סירבה: רוצים כבר לחזור לשחק. אלי לוי ייאלץ להסתדר עם סגל חסר

בווידאו: תיעוד הנפילה בכביש הכניסה הדרומית לאשדוד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

ליגת העל תחזור בסוף השבוע רשמית עם המחזור שהיה צריך להיערך בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר. כזכור ארבע הקבוצות שהתנגדו לכך, ניאותו בדיוק לפני שבוע לחידוש הליגה, אם כי הובטח שלמ.ס. אשדוד תישמר הזכות לבקש החרגה בשל המצב בו הייתה שרויה, ולנסות להזיז את משחק החזרה שלה מול בני ריינה.

ג'קי בן זקן, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא נותרה ברירה. בן זקן/לירון מולדובן

כפי שפורסם כאן אתמול, שלושה שחקנים זרים של אשדוד טרם חזרו ומצב הסגל של אלי לוי לא טוב. בשל כך פנו באשדוד למינהלת ולבני ריינה וביקשו לדחות את מחזור החזרה שלהם מהשבת הקרובה. במינהלת לא התנגדו, אבל הבהירו כי זה תלוי בהסכמת בני ריינה. באשדוד פנו מייד לבני ריינה, שסירבה להזיז את מועד המשחק משבת בטענה שהמועדון כבר מרגיש שצריך לחזור לשחק. באשדוד הבינו שלא יוכלו לעשות דבר והודיעו לצוות המקצועי ולשחקנים להיערך למשחק בשבת ואף להזמין מקום בבית מלון בצפון.

כעת מקווים באשדוד לצלוח את השבוע הבא שיזמן להם שלושה משחקים על פי הלוח שתכננה המינהלת. כזכור לקבוצה שני פצועים, טום בן זקן וגיל כהן, וגם חמודי כנעאן עדיין לא כשיר למשחקים, אלא רק מתאמן. אבל אם עד מחר ישובו טימותי אוואני ואבנעזר ממאטה יהיו לאלי לוי כבר יותר כלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully