וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבריגדה הירוקה" חזרה: דגלי פלסטין שוב הונפו ביציעי סלטיק

קבוצת הפאר הסקוטית הרחיקה בחודש שעבר את חברי קבוצת האוהדים, אך הם שבו והופיעו במשחק החוץ מול לאציו בליגת האלופות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

לפני כחודש, הודיעה סלטיק כי החליטה להרחיק כל חברי "הבריגדה הירוקה" עד הודעה חדשה, בין היתר בשל הנפת דגלי פלסטין ביציעים.

הערב (שלישי), במשחק ליגת האלופות מול לאציו באולימפיקו, הגיעו לא מעט מחברי הארגון, הניפו שלטים של "הבריגדה הירוקה" לצד צעיפי "אולטראס אנטיפה", וכמובן שגם דגלי פלסטין.

לפי "סקוטיש סאן", "לאוהדים נאמר שהם חייבים לאשר את השלטים והדגלים שלהם עם המועדון לפני המשחק, אבל לא נראה שזה קרה, שכן מספר דגלי פלסטין נראו ביציעים עוד לפני שריקת הפתיחה".

ב"דיילי רקורד" הוסיפו: "נראה שהבריגדה הירוקה הפרו את עונש ההרחקה. נאסר עליהם להגיע גם למשחקי בית וגם למשחקי חוץ, אבל יש להם נציגים ביציעים".

יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שדגלי פלסטין מונפים לאחר ההשעיה ביציעים של סלטיק במשחק חוץ - זה נעשה גם לפני כשלושה שבועות, במטרפוליטנו במדריד במשחק מול אתלטיקו.

אוהדי סלטיק מניפים דגלי פלסטין. רויטרס
ממשיכים בשלהם. אוהדי סלטיק/רויטרס

"עקב מקרים חוזרים ונשנים של התנהלות בלתי מקבלת על הדעת עם קבוצת 'הבריגדה הירוקה', המועדון השעה את הכרטיסים העונתיים של כל מחזיקי הכרטיסים שנרשמו", הודיעו בקבוצת הפאר הסקוטית לפני כחודש, במייל שנשלח לכלל נציגי קבוצת האוהדים. "לכן, הכרטיס שלך אינו כשיר לשימוש מחר בלילה למשחק של הקבוצה מול סט. מירן, והוא יישאר מושעה עד הודעה חדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • סלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully