וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק הרחיקה את כל חברי "הבריגדה הירוקה" עד הודעה חדשה

הקבוצה הסקוטית הודיעה לאוהדים מארגון אולטראס על חסימת המנוי כתגובה למחאה בה הציגו את דגלי פלסטין במשחק ליגת האלופות: "התנהלות בלתי מתקבלת של מקרים חוזרים ונשנים". המועדון הודיע כי גם הגישה למשחקי החוץ תהיה חסומה עבור אנשי מהארגון

בשירות פוד מלכותו, פרק 4/ספורט1

קרב ההתנגחויות בין סלטיק לבין ארגון האולטראס של המועדון - "הבריגדה הירוקה" - הגיע לשיא במשחק בין האלופה הסקוטית לאתלטיקו מדריד במסגרת ליגת האלופות, כשהארגון הצליח לגרום לכל האצטדיון הביתי להניף דגלי פלסטין במחאה נגד המלחמה בעזה כפרו-פלסטינים, ובעיקר כדי להרגיז את הנהלת סלטיק שהתנגדה למהלך, במיוחד כשליאל עבדה הישראלי שחקן בשורות המועדון.

הערב (שלישי) כתגובה למחאה של "הבריגדה הירוקה", סלטיק הוציאה הודעה באמצעות דואר אלקטרוני, שם הכריזה באופן ישיר לאותם אוהדים מארגון האולטראס כי הם המנויים שלהם למשחקי הקבוצה מושעים עד הודעה חדשה: "עקב מקרים חוזרים ונשנים של התנהלות בלתי מקבלת על הדעת עם קבוצת 'הבריגדה הירוקה', המועדון השעה את הכרטיסים העונתיים של כל מחזיקי הכרטיסים שנרשמו. לכן, הכרטיס שלך אינו כשיר לשימוש מחר בלילה למשחק של הקבוצה מול סט. מירן, והוא יישאר מושעה עד הודעה חדשה".

אוהדי סלטיק מניפים דגלי פלסטין. Ian MacNicol, GettyImages
המחאה של 'הבריגדה הירוקה' עלה לאוהדים במנויים שלהם. אוהדי סלטיק עם דגלי פלסטין/GettyImages, Ian MacNicol

הקבוצה הודיעה כי היא תילחם בתופעה, בעיקר כיוון שאופ"א צפויה להעניש את סלטיק על מחאת הדגלים ולקנוס אותה על כך, כאשר ראשי האלופה הסקוטית הודיעו גם כי הגישה לכרטיסי החוץ עבור אותם תומכים יהיו גם כן מושעים.

  • עוד באותו נושא:
  • סלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully