וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התפאורה למען פלסטין שהכין ארגון האולטראס של סלטיק

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 23:04

למרות בקשת המועדון להימנע מפרובוקציות, ארגון ה"בריגדות הירוקות" הכין תפאורה מיוחדת ואלפי דגלי פלסטין הונפו בנוסף. גם אוהד פריז סן ז'רמן הראו תמיכה בפלסטינים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

ארגון ה"בריגדות הירוקות", האולטראס של סלטיק, הודיע שיכפיל את כמות דגלי פלסטין ביציע במשחק ליגת האלופות הערב מול אתלטיקו מדריד. שעה קלה לפני שריקת הפתיחה כבר נחשפה התפאורה ביציע - יצירת דגל פלסטין מפלקטים. בנוסף, שחקני הקבוצות עלו לכר הדשא כאשר אלפי דגלי פלסטין הונפו בנוסף ברחבי האצטדיון.

האולטראס של סלטיק ידוע זה עשרות שנים כמי שמזדהה עם הפלסטינים ועם ארגוני הטרור בעזה, אבל גם בימי המלחמות והמבצעים שהיו בישראל, נמנעו אנשיו מלקלל שחקנים ישראלים שהיו חלק מהקבוצה. כידוע, ליאל עבדה פצוע בשבועות האחרונים ולא ייכלל בסגל גם בתקופה הקרובה, כך שבסלטיק בהחלט מודים שקיים חשש כיצד יתקבל כאשר יתאושש מהפציעה וישוב לכר הדשא, אך מאמינים שגם אם לא יזכה לתמיכה ולאהבה, לפחות לא יסבול מיחס עוין - בדומה למה שהיה עם ניר ביטון ושחקנים אחרים.

אוהדי סלטיק מניפים דגלי פלסטין. רויטרס
דגלים רבים הונפו בנוסף לתפאורה, בניגוד לבקשת המועדון/רויטרס
אוהדי סלטיק מניפים דגלי פלסטין. רויטרס
אוהדי סלטיק נגד אתלטיקו/רויטרס

אלפי דגלי פלסטין בסלטיק פארק

התפאורה של אוהדי סלטיק נגד אתלטיקו

כזכור, סלטיק שיחקה במסגרת הליגה הסקוטית ב-7 באוקטובר, אותה שבת שחורה שבה ארגון הטרור חמאס טבח באלפי ישראלים, ואוהדיה הניפו שני שלטים שעל אחד נכתב "תשוחרר פלסטין" ועל השני - בהקשר ברור למתקפת הטרור - "ניצחון להתנגדות". סלטיק ביקשה מהאוהדים להימנע מהנפת דגלי פלסטין במשחקיה, אולם נתקלה בסירוב ובהודעות מטעם הארגון כי ההזדהות עם הפלסטינים רק תלך ותתעצם.

אוהדי פריז סן ז'רמן בשלט תמיכה בפלסטינים. GettyImages
גם אוהדי פ.ס.ז' הביעו תמיכה בפלסטינים ויצאו נגד ישראל/GettyImages

במשחק בין פריז סן ז'רמן למילאן, אוהדי האולטראס של אלופת צרפת הצטרף והביע תמיכה בעם הפלסטיני עם שלט ענק ביציע: "מאחלים שכל הקורבנות התמימים ינוחו על משכבם בשלום. פשע מלחמה מתרחש בעזה, מה עושה הקהילה הבינלאומית? העיר פריז נגד כל סוגי הטרור". בנוסף לשלטים, הקהל הניף דגלי פלסטין ביציע.

  • עוד באותו נושא:
  • סלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully