וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ההבדל: תמונות חטופים ביציעי אתלטיקו, דגלי פלסטין ביציע סלטיק

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 1:11

למרות האיסור של ההנהלה, האוהדים הסקוטים הניפו דגלי פלסטין. במטרפוליטנו במדריד מנגד נראו שלטים עם תמונות של החטופים הישראלים

תיקתקנו, 7.11/ספורט1

סלטיק הובסה אתמול (רביעי) בליגת האלופות 6:0 על ידי אתלטיקו מדריד, במאבק בין שתי קבוצות שהציגו גישה הפוכה בכל הנוגע ביחס לישראל. בעוד שאוהדי סלטיק שוב הניפו דגלים של פלסטין, כהרגלם, ביציעי אתלטיקו נראו תמונות של החטופים הישראלים לעזה עם כיתוב בספרדית. כידוע, אתלטיקו היא בבעלות של משפחת עופר בין השאר, אך לא ברור מידת מעורבותם בהצגת התמונות ואם זו החלטה רשמית של המועדון.

תמונות של החטופים הישראלים בעזה, שנתלו באצטדיון של אתלטיקו מדריד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונות של החטופים הישראלים בעזה, שנתלו באצטדיון של אתלטיקו מדריד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מנגד, בסקוטלנד תהו איך שלטים של ארגון האוהדים "הבריגדה הירוקה" נצפו במשחק החוץ של סלטיק במדריד, למרות העובדה שעל חברי ארגון האוהדים נאסר לנסוע למשחקי חוץ. סלטיק קיבלה את ההחלטה לאסור את כניסתם של חברי ארדון "הבריגדה הירוקה" תוך שהיא מציינת שש דוגמאות ל"התנהגות בלתי מתקבלת על הדעת" מצדם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

את שיא הביקורת הבריגדה הירוקה ספגה על כך שהציגה כרזות פרו-פלסטיניות ביציעים, עם קריאות "שחררו את פלסטין! ניצחון להתנגדות!". המועדון תקף את הארגון על מעשיהם והתעקש שהם לא צריכים להשתמש בסלטיק פארק ככלי לפוליטיקה. אתמול, עם זאת, נראו כעשרה דגלי פלסטין באצטדיון, למרות הקריאה ממשל ההנהלה.

ייתכן שסלטיק הסתבכה עם ארגוני אוהדים אחרים, שגילו סולידריות עם "הבריגדה הירוקה" מאחר שגם אתמול נראו סמלי הארגון לצד דגלי פלסטין. במקביל, חברי הארדון יצאו נגד המועדון מאחר שלדבריהם, אסר עליהם לנסוע למשחק שאליו כבר רכשו כרטיסים ובכך גרם להם נזק כספי גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully