וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: הפסקת העיסוק בקין ושני ניצחונות נוספים באירופה

26.11.2023 / 6:55

במכבי תל אביב מקווים שהאמירות של המאמן והגיבוי שקיבל מגולדהאר יספיקו כדי להוריד את עניינו מסדר היום. במקביל, נחושים להבטיח מקום בשלב הבא באירופה. מחמאות לאבישי כהן ודור פרץ, משפתי יחזור לשער בחמישי על רקע היכולת הפושרת של מוסקרה?

תקציר: מכבי תל אביב - זוריה לוהנסק 2:3/ספורט1

במכבי תל אביב רוצים להאמין שההתעסקות ברובי קין תלך ותפחת אחרי שבסוף השבוע הוא עצמו דיבר לראשונה על הסבל והכאב בארץ, והבעלים מיטש גולדהאר פרש את משנתו וגונן על המאמן שלו.

במכבי תל אביב רוצים להאמין שמצד אחד אין לקין ספק ברצונו להישאר בישראל כמאמן הקבוצה ומן העבר השני, שאוהדי הקבוצה יבינו מאיזה מניעים, קין לא דיבר 7 שבועות על מה שקרה בארץ.

אחרי הניצחון אתמול על זוריה, תמשיך מחרתיים הקבוצה לאיסלנד ובינתיים תתאמן בסרביה לקראת המחזור הבא בקונפרנס ליג. 3 הנקודות אתמול (שבת) מול זוריה שהשלימו צמד ניצחונות על היריבה האוקראינית, אמורות לסגור את הסיפור של הכרטיס לשלב הנוקאאוט, אבל כל עוד יש סיכוי תיאורטי שזוריה תעבור את מכבי תל אביב, יצטרכו רובי קין והשחקנים להשלים את העבודה בצמד המשחקים שנותרו כאשר הראשון הוא כבר ביום חמישי מול בריידאבליק ובהמשך המשחק מול גנט.

במכבי תל אביב רוצים את המקום הראשון בבית כדי לעלות אוטומטית לשמינית הגמר ולכן המשימה היא שני ניצחונות במשחקים הקרובים.

מיד לאחר המשחק בחמישי תשוב הקבוצה לארץ לקראת המשחק מול הפועל ירושלים בעוד שבוע במסגרת חזרת ליגת העל.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
אפשר לחזור לדבר על כדורגל? רובי קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

זה היה יכול להיות ניצחון קל אתמול אחרי שהקבוצה כבר הובילה 0:3, אבל אז היא שוב ספגה כמו במשחק הקודם מול זוריה ואתמול ספגה אפילו פעמיים. קין מזהה דפוס ברור שקושר בין שני המשחקים. הוא משוכנע שהיעדר רציפות באימונים ופגרות ארוכות, כשהקבוצה כלל לא מתאמנת יחד, הוביל בשני המשחקים לנסיגה ביכולת ולספיגת השערים בחלק האחרון של המשחק.

אבל מעבר לפן הגופני ואולי המנטלי, במכבי תל אביב יצטרכו לתת את הדעת גם לשוער אורלנדו מוסקרה, שאתמול שגה בדרך לשער הראשון שספג ובכלל נראה מעט פזיז. עדיין לא בטוח שקין החליט שהוא השוער הראשון לתקופה הקרובה ולא מן הנמנע שביום חמישי, יחזור רועי משפתי אל בין הקורות.

עוד בוואלה!

דור פרץ: "מאתגר לשחק בלי קהל, אבל זה הדבר האחרון שקשה לנו"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, דור פרץ, כובש מול זוריה לוהנסק. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
תרומה מכרעת בהתקפה. דור פרץ אתמול/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

מי שממשיך את יכולת ההבקעה המצויינת הוא דור פרץ. צמד שערים שלו כקשר אמצע שמצטרף להתקפה, מתחיל לקבע אותו כנשק מאוד חשוב ביכולת של מכבי תל אביב לכבוש שערים. בקבוצה החמיאו לאבישי כהן, שרשם משחק מצוין ואם איבן מאסון יחליט לא לחזור לארץ, יש מי שיתופקד כמגן ימני ואפילו יעשה זאת יותר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully