וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "מאתגר לשחק בלי קהל, אבל זה הדבר האחרון שקשה לנו"

קשר מכבי ת"א שוב כבש צמד ב-2:3 היקר על זוריה. רובי קין: "חוזרים לכושר, הכי חשוב שהשגנו את שלוש הנקודות"

תקציר: מכבי תל אביב - זוריה לוהנסק 2:3/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה הערב (שבת) צעד גדול מאוד לעבר שלב הנוק אאוט של הקונפרנס ליג, כשניצחה ב"ביתה" בסרביה 2:3 את זוריה לוהנסק, שבועיים לאחר ה-1:3 שהשיגה מולה בפולין. היה זה משחק דחוי במסגרת המחזור השלישי, והצהובים יכולים לסמן וי לאחר שהתבססו במקום השני של בית ב', מרחק נקודה בלבד מהמוליכה גנט. ערן זהבי כבש שער נהדר (45+2), דור פרץ הוסיף צמד, כמו בפולין (47, 60), האקס אדוארדו גררו צימק מנגד (71), איגור גורבאץ' הלחיץ את רובי קין (87), אך לבסוף מכבי תל אביב שרדה והשיגה את שלוש הנקודות החשובות.

"פגשנו יריבה טובה ובסופו של דבר השגנו את התוצאה", סיכם רובי קין, "ידענו שהמחצית השנייה תהיה קשה כי לא שיחקנו הרבה זמן והשחקנים לא בכושר מלא. הכי חשוב שהשגנו את שלוש הנקודות. אנחנו מרוכזים במשחק הבא ומצפים לו, אנחנו מחזירים את השחקנים לכושר. האצטדיון הריק? כמובן שזו אווירה לא טובה, תמיד עדיף שיהיו אוהדים".

קין התייחס גם לקיקו בונדוסו, שמתאושש מפציעה, נכלל בסגל ולא שותף: "הוא בדרך חזרה, עדיין לא כשיר לחלוטין. הוא מתקרב לשם, ננסה שיקבל דקות, הוא מתחזק מדי יום".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
"פגשנו יריבה טובה ובסופו של דבר השגנו את התוצאה". קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

דור פרץ, שכבש צמד שני ברציפות מול זוריה, הוסיף: "יש פה תהליך קבוצתי שלם, מי שמבקיע את השער הוא זוכה - אבל אלה מהלכים של כל הקבוצה. אני מאוד שמח שזה מה שאנחנו עושים. לצערי ראינו קצת עייפות וחוסר ריכוז לקראת הסוף, זה בא לידי ביטוי בתוצאה. לשמחתי ניצחנו והשגנו שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך הדרך, זה הכי חשוב כרגע".

הקשר הוסיף: "זה סופר מאתגר לשחק בלי קהל, אבל זה הדבר האחרון שקשה לנו בימים כאלה. הדבר החשוב באמת הוא מה שקורה בבית שלנו, במדינה שלנו, חטופים, פצועים, אני מקווה שכולם יחזרו בשלום. אני מקווה שסיפקנו קצת גאווה ושמחה לאוהדים בבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בדור פרץ מדבר

דור פרץ מדבר אחרי ה-2:3 של מכבי תל אביב על זוריה/ספורט1

המשחקים שנותרו בבית ב':

30.11: בריידאבליק - מכבי תל אביב
30.11: גנט - זוריה לוהנסק

14.12: מכבי תל אביב - גנט
14.12: זוריה לוהנסק - בריידאבליק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully