וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגו ספג קללות גזעניות בשל העימות עם מסי, וחזר פצוע לריאל

החלוץ הברזילאי עשוי להצטרף לרשימת הנעדרים הארוכה של הבלאנקוס לקראת קאדיס. אוהדים ארגנטינאים ניאצו אותו: "לא נעצור!"

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

לא רק ויניסיוס חזר פצוע מנבחרת ברזיל לריאל מדריד: הלילה (בין חמישי לשישי) נודע כי גם רודריגו שב לבירת ספרד עם כאבים ונפיחות בברך בעקבות מכה שספג במהלך המשחק נגד ארגנטינה. החלוץ בן ה-22 נבדק אתמול ויעבור היום בדיקה נוספת, כאשר כשירותו למפגש עם קאדיס ביום ראשון מוטלת בספק.

כידוע, רשימת הפצועים של ריאל מדריד ארוכה ביותר וכוללת מלבד ויניסיוס גם את אדוארדו קמאבינגה, אדר מיליטאו, טיבו קורטואה שמושבתים לפרק זמן ארוך, בנוסף לשוער קפה ולאורליאן טשואמני שיחמיצו אף הם את משחק הליגה הקרוב, בו יעמדו לרשות קרלו אנצ'לוטי רק שני חלוצים: חוסלו וברהים דיאס.

שחקן נבחרת ברזיל, רודריגו. רויטרס
שחקן נבחרת ברזיל, רודריגו/רויטרס

בלי קשר לפציעה, רודריגו גם ספג קללות גזעניות ונאצות ברשתות החברתיות מצד אוהדים ארגנטינאים, בשל העימות בינו לליאו מסי במשחק מוקדמות המונדיאל השבוע. "מה חדש כשזה מגיע מהאנשים האלה?", כתב הברזילאי בסטורי שלו.

עוד הגיב לקללות בפוסט: "הגזענים תמיד פעילים. אם אנחנו לא עושים מה שהם רוצים, אם אנחנו לא מתנהגים כמו שהם חושבים שאנחנו צריכים, אם אנחנו לובשים משהו שמפריע להם, אם אנחנו לא משפילים ראש כשתוקפים אותנו, אם אנחנו תופסים מקומות שהם משייכים לעצמם, הגזענים נוקטים בפעולות עם כל ההתנהגות העבריינית הזו. אבל לרוע מזלם, לא נעצור!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully